Az M6-os autópálya építésénél tapasztalt visszásságokról írt Portfolio.hu cikk nagy port kavart, többek között az olvasókat is megihlette. Egyikük szerint a Szekszárd környékén tapasztalható 9-10 ezer forintos betonárak igen magasnak mondhatók, amikor ugyanis Vecsésen épült az elkerülő út, a mixeresek még 5,000 forintért mérték csak a beton köbméterét.
Egy másik olvasó azt állítja, hogy az M6-os építésénél pár évvel ezelőtt ugyanez ment Ercsi, Százhalombatta, Ráckeresztúr térségében, 2500 Ft volt a gázolaj marmonkannástól. Ha volt cserekanna, 2000 és még a rendőrök is vitték. Minden földet, betont, stb szállító nagykocsiban volt kanna. Ráckeresztúr külterületén, minden úszott a gázolajban...
Meg lehet nézni, kinél, hol, mekkora felületek vannak arrafelé lebetonozva. Sőt, meg lehet nézni, a tonnaszám a táblák szélére borogatott betont, amit nem tudtak eladni. Ott kötött meg, csak az illetékesek nem látták, de hogy is láthatták volna, ha mindenki osztozott a bevételből.
„Egyébként Martonvásár térségében az Albavolán buszokból is lehet tankolni a mai napig is” – írja egy olvasó.
Mások viszont azt mondják, a jelenlegi helyzet azért jobb, mint a Kádár-rendszer, akkor ugyanis vagy megrendelték az emberek a lopott anyagot az állami építkezésekről, vagy megfizették a kenőpénzt az építőanyagtelepeken, ha akartak építeni. Ma azért legálisan is hozzá lehet jutni ezekhez a termékekhez, ha valaki ezt szeretné.
Utolsó kommentek