BUKSZ

Minden, ami tőzsde. Meg egy kicsit az is, ami nem.

Hírek

Portfolio Blogger

Utolsó kommentek

Címkék

abramovics (1) adóforintok (1) akvizíció (4) alakzat (1) állami (1) államkincstár (1) apple (2) áram (2) arany (1) aranytömb (1) árfolyam (21) árupiac (1) atom (1) audi (1) autó (3) ázsia (2) ballmer (2) banán (1) bank (13) bankár (3) befektetés (17) befektetési alapok (1) benzin (6) bertha (1) bét (1) betét (1) beva (1) bioetanol (1) bizonytalanság (1) bkv (2) blacberry (1) bróker (1) buffett (1) bukás (2) bux (2) bűz (1) búza (1) cápa (1) capital partners (1) certifikát (1) city (1) commodity (3) csaj (1) csalás (1) cseh (1) csőd (1) csúcs (4) cukornád (1) dax (1) diplomácia (1) divat (1) dízel (1) djuice (1) dobál (1) dollár (2) drága (2) drágakő (1) dubai (1) econet (1) élelmiszer (2) elemzés (1) energia (4) erőmű (1) értékteremtés (1) esés (7) etikátlan (1) euró (1) eurózóna (1) federer (1) fejlődő (1) felelősségvállalás (2) felmérés (1) felvásárlás (1) fidesz (2) flash (1) foci (1) font (1) forgalom (1) forint (3) fund (1) fűtés (1) fúzió (1) garros (1) gáz (5) gazdag (3) gázolaj (4) gazprom (2) gázvita (2) gdp (2) geotermie (1) goldman sachs (2) görög (2) görögország (2) guru (1) gyémánt (1) gyógyszerlobbi (1) gyurcsány (4) h1n1 (1) háború (1) hedge (1) hedge fund (1) hibrid (1) hitel (1) hitelválság (3) hosszú táv (1) hülyeség (5) humor (2) hurrikán (1) infláció (1) ingatlanalapok (1) iphone (1) ipod (1) irán (2) jockey (1) jótékonykodás (1) kalóz (1) kamat (1) kampány (1) katrina (1) kenyér (1) kína (2) kínos (1) kockázat (2) kocsis (1) kommunizmus (2) kormányszóvivő (1) kötvény (1) közbeszerzés (1) közlemény (1) közszolgálat (1) kukorica (2) külföldi (1) labdarúgás (1) légitársaság (1) lemondás (1) lobbi (1) london (2) lopás (1) lufi (1) luxus (2) madoff (2) mák (1) marx (1) matáv (2) megtakarítások (1) menedzsment (2) miniszter (1) mol (2) mtelekom (2) mtv (2) mvm (2) nadal (1) napkollektor (1) navracsics (2) nemesfém (1) nyomor (1) nyse (1) nyugdíj (6) nyugdíjpénztárak (1) oba (1) olaj (17) olajár (1) olajársokk (1) olajmező (1) olajpiac (1) olajplatform (1) olajsejk (2) olajtartalék (1) olcsó (1) olimpia (2) oltás (1) öngondoskodás (2) opec (2) orosz (5) oroszország (1) ország (2) őrület (1) ostobaság (1) osztalék (1) pánik (6) pannon (1) peking (1) pénzpiaci (1) pénztárak (1) pga (1) piramisjáték (1) pláza (1) politika (1) portfolioblogger (19) profit (2) pszáf (1) puma (1) rablás (1) rally (1) recesszió (1) reform (1) rekord (3) részvény (16) rita (1) rizs (1) roland (1) rombolás (1) short (4) sky (1) skyeurope (1) slovenije (1) soros györgy (1) spekuláció (7) subprime (1) száguldás (3) szakad (1) szavazás (1) szegény (1) szerbia (1) szétesés (1) sziget (1) szijjártó (1) szijjártó péter (1) szlovák (1) szlovénia (1) szollár (1) szomszédok (1) sztrájk (1) támogatás (1) technikai (1) telekom (1) telekommunikáció (1) telenor (1) tenisz (1) terrorista (1) tiger woods (1) tojás (2) tőzsde (30) transzparencia (1) turbo (1) tv (1) üdvözlőlap (1) ukrán (2) usa (6) üzlet (3) választás (1) válság (31) váltságdíj (1) veres (1) vicc (7) video (1) zakó (4) zuhan (1) zuhanás (11) Címkefelhő

2009.01.26. 11:10 loanshark

Veres János nagyon spórol! - Csak 14 millióért vetetett magának Audit...

Úgy tűnik nagyot hibáztam, amikor úgy döntöttem, hogy maximum poénból veszek a kezembe Blikket és ahhoz hasonló bulvárlapokat. Ma kiderült ugyanis, hogy bizony érdemes lehet ezeket a lapokat (is) forgatni, hisz megtudhatjuk például belőle, hogyan kerüli meg imádott pénzügyminiszterünk a szabályokat azért, hogy – természetesen közpénzből - egy 14 millió forintos A6-os Audihoz juthasson.

Maga a hír nem új, a Magyar Nemzet már megírta, hogy Veres kap(ott) a minisztériumtól egy 14 millió forintos A6-ost, Kovács Álmos szakállamtitkárnak pedig egy 8 millió forint értékű VW Passat jutott.

A Blikk azonban ma reggel kiegészítette kicsit a történetet, az van ugyanis, hogy Gyurcsány még tavaly októberben azt mondta, hogy a válság miatt leállítanak egyes kormányzati beszerzéseket, köztük a luxuskocsik vásárlását. A kormányfő állítólag azt mondta, hogy a központi közigazgatásban le kell állítani valamennyi autó-, telefon- és bútorbeszerzést, amihez a kormányszóvivő hozzátette, hogy ha új autó vásárlására kerülne sor, mert ellopják vagy totálkáros lesz, akkor is természetesen önmérsékletet kell mutatni, például a felszereltség tekintetében. Vagy abban, hogy milyen motorral vásárolják ezt az autót.

Veres tehát elméletileg „egyenes úton” nem kaphatott volna kocsit, ezért jó magyar módjára megtalálta a kiskaput. Az autót a Pénzügyminisztérium felügyelete alá tartozó Vám és Pénzügyőrség Országos Parancsnoksága (VPOP) vásárolta meg, így sikerült megkerülni a minisztériumi közbeszerzésekre vonatkozó központosított közbeszerzési rendszert.

Én nem tudom ki mit gondol erről (alább, a szavazásban, de a kommentek között is  mindenki hallathatja a hangját), de nekem kinyílt a bicska a zsebemben. Eleve zabos vagyok attól, hogy a kormány szerintem effektíve semmit nem csinál (az egyre égetőbb reformokat csak halogatják, a jó irányba tett lépésekből utólag néhány sztrájkoló miatt visszakoznak, stb-stb) és akkor még itt van ez is. A válság kellős közepén luxusautót vesznek a Pénzügyminiszternek meg az államtitkárnak. Nem tudott volna még egy ideig az állítólag 300,000 kilométert futott kocsijával járni? Ha tényleg annyira cserélni kellett, akkor valóban 3 literes A6-os kell? Nem lett volna jó valami olcsóbb autó?

A PM szerint egyébként semmi kivetnivaló nincs ebben az egészben, mindenkivel megosztom változtatás nélkül az ügyben kiadott közleményüket:
 
„A Pénzügyminisztérium nem tudta tovább halasztani a miniszteri, illetve a szakállamtitkári autók cseréjét, mivel mindkét jármű erősen elhasználódott, már nem volt alkalmas arra, hogy biztonsággal ellássa a szükséges feladatokat.

A tárca járműparkja elöregedett, de cserére csak akkor kerül sor, amikor az már elodázhatatlan.

A döntés a cseréről a múlt esztendő közepén született, és a közbeszerzési eljárások augusztusban indultak.

Jogszabályok szigorúan meghatározzák, hogy milyen járműveket kell beszerezni miniszteri, illetve szakállamtitkári beosztású állami vezetők számára. A Pénzügyminisztérium e jogszabályok szerint járt el.

Miniszteri jármű cseréjére azután került sor, hogy 300 ezer kilométert futott, a szakállamtitkári gépkocsi pedig már közel 400 ezer kilométert teljesített.”

147 komment · 1 trackback

Címkék: gyurcsány audi autó miniszter közbeszerzés veres


A bejegyzés trackback címe:

https://buksz.blog.hu/api/trackback/id/tr29903031

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vastagbőr 2009.01.26. 13:19:19

Veres is ráfaragott az AudivalAz Audival csak a gond van, rossz ómen ez a márka. Szegény Kocsis István BKV elnök is csak pár hétig használhatta, pedig neki csak bérelték, most meg a jó Veres Janit szívatják ...Éjjel-nappal gürizik az országért, tényleg ne…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Winston Smith 2009.01.26. 12:24:07

Szerintem sokkal stílszerűbb lett volna, ha Veress vásárlás helyett egy szlovák rendszámos Audit bérel.

20% 2009.01.26. 12:27:12

Sajnos az ország helyzete a parlamentben ülő és azok kivül lévő politikusoknak köszönhető!
Hiteltelen és megéhetési politikusok irányítják az országot, akiknak minden fontos, csak a választópolgár nem.
Sajnos, nem igazán értik, hogy "aki fizet, az kéri a nótát!"
Ezzel a rövidlátó, lehúzos hozzáállással az ország jövőjét veszélyeztetik! De hát nekik ez nem számít, mivel nem kell nyugdíjra takarékoskodni!
Köszönöm!!!

citrix 2009.01.26. 12:27:17

A "régi" szolg. autóját le kellett cserélni,snassz egy 4 éves csuffadt talicskával járni.Az újnak még a szaga is más.A válságra és a megszorításokra tekintettel beérte átmenetileg a fenti típussal,később lecseréli egy V12-es Q7 Audira,az mégiscsak pofásabb lesz.Saját autóra nem fussa a lelkemnek,vagyonbevallása szerint csak egy ~20 éves utánfutója van,azzal lomizik.Veres a főnökével együtt velejéig tetves hazug disznó,minden szavuknak homlokegyenest cselekednek.

Jano962 2009.01.26. 12:27:19

NEM a VPOP vette, hanem az adófizetők. Javaslom legközelebb minimum Bentley-t vegyenek a pénzünkből, hiszen megérdemlik.

Csak így tovább kedves MSZP, legalább nyilvánvaló lesz mindenki számára, hogy tesztek az emberek fejére. Szégyen.

tt_tt 2009.01.26. 12:28:08

Biztos a sok hivatali teendő miatt került az autókba 3-400 ezer km... hány év alatt is?

sbfdv100 2009.01.26. 12:29:03

@sq: gratulálok az évtized kommentjéhez :)

dshk 2009.01.26. 12:29:31

harmincas, Jim Raynor:
A rendszerben van a probléma. Magyrországon sokkal több az államból élő szavazó mint a ténylegesen adózó. Ezért a politkusok az adózókat leszarják, és az államból élők szavazataira hajtanak.
Csak kisebb részben felelősek az adócsalások, a kormány, a politikusok lopkodós sleppje. Adót mindenki csal, olyat még nem hallottam, hogy valaki mindenről kér számlát, harmincas te igen? A kormányt, és nemcsak a kormányt hanem az egész jelenlegi politikai elitet "mi" választotjuk, a lopkodós slepp pedig velük jön.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.26. 12:29:50

@harmincas: Szóval a reform az mindössze annyi, hogy fizessünk mégegyszer azért, amiért már egyszer fizettünk? Valóban ennyi lett volna a nagy reformfolyamat?

Persze, a köcsögellenzék tehet róla hogy szarban vagyunk és nincsenek reformok, sőt a zorbánsátán személyesen hozta ide ezt a válságot New York-i nyaralásából szuvenírként. KURVA UNALMASOK VAGYTOK!

staropramen 2009.01.26. 12:30:05

Milyen erkölcsi alapon követeli tőlem VJ az adótörvények és egyéb jogszabályok betartását, ha ő magasról tesz mindenre.
Egy oszág ktsgvetésében ez nem pénz,semmi nem változik tőle de a mód ahogy tesz mindenki fejére az felháborító.Egy ilyen akció többet árt nekik, mint egy 1000 szeres pénzkidobás.Ennyi pénzt még mindenki el tud képzelni a nagyobb meg már csak számtanpéldában van.(Rejtő)

Winston Smith 2009.01.26. 12:30:19

@ihatethisindapassthingy: Itt az igazság...

Amúgy hozzátenném, ha már ekkora sz@rban vagyunk bölcs kormányunknak köszönhetően, akkor jó üzenet lett volna, ha a minszter pl. egy 1 éves használtautót vesz.

Tudom, hogy a megspórolt 5 milla költségvetési szempontból tömindegy, kerekítési tétel, de akkor is jobb lett volna az eset optikája.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.26. 12:31:11

@dshk: Én addig SOHA nem fogok a 600 forintos gyrosról számlát kérni, amíg a miniszter a hatszázezres utazásról nem hajlandó, merthogy "nem életszerű". Ha valami nem életszerű, az az, hogy én a gyrosról meg a fodrásztól számlát kérjek...

tlac 2009.01.26. 12:31:15

trükkök százai...

hulyemagyar 2009.01.26. 12:32:42

A módszer miatt ez akkor is ilyen felháborító lenne, ha fél milláról lenne szó.
A prosztó embert úton-útfélen megbüntetik, hatóságok lihegnek a nyomában, hogy a szinte betarthatatlan rendeleteknek ill. törvényeknek érvényt szerezzenek. Vég nélkül lehetne sorolni azokat az intézkedéseket, amik simán átlépik az ésszerűség ill racionalitás határait, pusztán a pénzbeszedés a cél.
Erre ez a mocsok adócsaló (emlékszünk még a cége ÁFA csalására, ugye???) így beleszarik mindenki pofájába. Mert ő egyenlőbb az egyenlőek között. Hát, a büdös kurva édesanyádat, azt!

oatBXL · http://blog.osztrogonacz.com 2009.01.26. 12:33:07

Én már csak azt nem értem, hogy honnan volt a VPOP-nak pénze? Azaz mire NEM fognak akkor most költeni 15 millió forintot? Nem cserélik le a többszázezer kilómétert futott járőrkocsikat? Igaz, a finánc a bevételeket élete kockáztatásával is be kell hogy szedje (benne van az esküben), ugyanakkor a miniszteri esküben gondolom nincs benne, hogy az élete kockáztatásával is miniszter kell legyen.
Illetve, ha nem a VPOP feladataitól vonták el a pénzt, akkor miért volt ott egyáltalán már a 15 milla ...

Persze ezek csak költői kérdések ... értik ugye: "költői" ...

osborne 2009.01.26. 12:33:32

@dshk: persze de az adóforintok sorsáról a kormányok döntenek, ővéké a nagyobb felelősség. a rendszer megváltoztatása is fennt kezdődik. amíg ingatlanpanamáznak nem lesz változás semmiben.

tlac 2009.01.26. 12:36:53

@harmincas: a kedvenc "reform"-jaid 7 újabb pénzkivételi helyet jelentettek, már fel is állt a 7 Rt, épp az OEP palotában. és még több Audit lehetett volna venni. A TSZ könyvelő cégtársa meg börtönben. Mentelmi jog, meg trükkök százai..

20% 2009.01.26. 12:37:21

Javasolnám, hogy írjunk egy köszönő e-mailt a Veres úrnak és a miniszterelnöki Hitalanak a következőkkel:
"Mint adófizető állampolgár, köszönjük a korrekt és az ország felvirágoztatását szolgáló cselekedeteket!"
Gondolom meg sem lepődnének!

bobsys 2009.01.26. 12:38:37

"Jogszabályok szigorúan meghatározzák, hogy milyen járműveket kell beszerezni miniszteri, illetve szakállamtitkári beosztású állami vezetők számára. A Pénzügyminisztérium e jogszabályok szerint járt el."

Ezt a jogszabaly ha valaki betudna linkelni megkoszonom. Kivancsi vagyok arra a pontos meghatarozasra.

tlac 2009.01.26. 12:39:55

amúgy meg 2 hónap alatt 5 költségvetést írni, naná hogy csak gyors kényelmes autóban lehet

Vegyi Ali 2009.01.26. 12:40:31

Svédországban nincs szolgálati autó, meg kormányőr (sofőr), meg felvezetőautó, meg 4 motorosrendőr minden egyes miniszternek. Pláne, mikor az anyjához megy bivalybasznádra.
Nálunk az államtitkároknak, sőt, szerintem minisztériumi osztályvezetőknek is szolgálati autójuk van.
Nyilván nem ezen áll, vagy bukik az ország, csak sokmindent elárul a vezető pozícióban lévőkről. Ők nem szolgálnak, hanem uralkodnak.

rasam (törölt) 2009.01.26. 12:41:04

A gazdasági megszorító intézkedéseket követő zavargások miatt Argentínában lemondott Domingo Cavallo gazdasági miniszter, majd az egész kormány. A rendkívüli állapot szerdai elrendelése után is emberek ezrei vonultak a főváros, Buenos Aires utcáira. A rendőrség könnygázzal oszlatta szét az elnöki palota előtt tüntető tömeget.


Az argentin kormány szerda éjféltől rendelt el kijárási tilalmat harminc napra, hogy megfékezze a súlyos gazdasági válság és a legfrissebb megszorító intézkedések kiváltotta fosztogatási hullámot, amelynek már halálos áldozatai is vannak.

A lakosság dühét a kormány szigorú gazdaságpolitikája váltotta ki. A nagyságra második Dél-Amerika gazdaság immár 43 hónapja recesszióban van, és mostanra a pénzügyi összeomlás szélére került. A súlyosan eladósodott országnak jószerével már senki sem akar hitelezni, és a kormány újabb és újabb megszorító intézkedésekkel kétségbeesetten próbálja kiegyensúlyozni az államháztartást, ezzel tovább gyengítve a gazdasági tevékenységet és élezve a szociális feszültségeket. Az elmúlt hetekben 13 százalékkal csökkentette az állami fizetéseket és nyugdíjakat, és heti 250 dollárra korlátozta a polgárok bankszámláiról felvehető készpénzt. A felháborodott lakosság lecsillapítására a kormány 7 millió dollár értékben élelmiszersegélyeket osztott ki.

Az erőszakhullám újabb csapás az 1999 decembere óta hivatalban lévő Fernando de la Rua elnök számára, akinek népszerűsége a közvélemény-kutatások szerint még soha nem volt ilyen alacsony. Az ország külfölddel szembeni tartozása 132 milliárd dollár, a munkanélküliség 18,3 százalékos, és a négy éve tartó recesszió miatt naponta kétezerrel nő a szegénységi küszöb alatt élők száma.

A Nemzetközi Valutalap (IMF) december első napjaiban leállította az Argentínának korábban megajánlott 1,3 milliárd dolláros hitelrész folyósítását, mert a dél-amerikai ország jelentősen túllépte az idei évre előirányzott költségvetési deficitet. A gazdasági miniszter kedden drasztikus, 20 százalékos kiadáscsökkentéseket tartalmazó jövő évi költségvetés-tervezetet terjesztett a parlament elé. Az IMF a hét elején közzétett prognózisában az idei évre a gazdaság 2,7 százalékos visszaesését, jövőre pedig 1,1 százalékos csökkenését valószínűsíti. Korábbi előrejelzésében az idei évre még csak 1,4 százalékos visszaesését, 2002-ben pedig már 2,65 százalékos emelkedést várt. Kedden az IMF jelezte, hogy Argentína elhalaszthatja egy januárban esedékes, 940 millió dolláros törlesztését.

(MTI) 2001. december 20.

Devil 2009.01.26. 12:43:10

@tlac: Ja hat reformot MUSZAJ csinalni mert kulomben eladosodunk 100 generaciora. Persze lehet hogy a Fidesz majd kevesebb lenyulassal (kac-kac) fogja csinalni.

jazzcool 2009.01.26. 12:43:42

@osborne: igazad van, szerintem járjon villamosbérlettel, de ez most egy figyelemelterelő sztori.

Artie 2009.01.26. 12:43:48

@RealGy: Felicia

Ez az, ez az, ez az! A kommentelők szintjét jelzi ez is. Senkinek nem tűnik fel, hogy Feliciát 2001 óta nem gyártanak?...

20% 2009.01.26. 12:43:59

Az állami autók km-elszámolását is ellenőrzi az APEH?
Személy szerint havi 5.000-6.000 km-t megyek a munkám miatt, így ki lehet számolni, hogy cca. 5-6 év alatt jön össze a 300.000 km.
A Mi megbízottaink mire használják a szolgálati autókat???

jazzcool 2009.01.26. 12:45:02

@Devil: sajnos ők már 8 éve tartoznak.., szóval lenyúlásilag senki ne reméljen változást:-/

Vegyi Ali 2009.01.26. 12:45:12

@bobsys: Szerintem nem jogyszabály vonatkozik erre, hanem kormányrendelet. Valószínűleg előírja, hogy mekkora űrtartalmú, és teljesítményű motor kell, sőt azt is, hogy milyne kategóriás. Meglepődnél, már a mi közepes cégünknél is van olyan szabályzat, ami megszabja, hogy ügyvezetőnek legalább X kW teljesítményű, német, vagy japán gyártmányú, prémiumkategóriás szgk. Helyettesnek, igazgatóknak legalább y kW-os, felső középkategóriás japán.

hhh. 2009.01.26. 12:45:44

vegyen autót, ok, de a pénzügyminiszter kiskapuzik?
és ő vár el adózást meg morált? meg szorítás?
eg nagy megszorítás kellene ezeknek: a nyakuknál.

moncsorgo 2009.01.26. 12:46:09

Itt a kiskapus módszer a legfelháborítóbb. Egy "vezető" igen is mutasson példát és akármennyire fontos a presztízs..., ha a hétköznapi ember kénytelen lemondani minden luxusról, mint egy balatoni nyaralás, egy jó könyv vagy a heti bevásárlás, akkor az úgynevezett vezető is mondjon le a hipertuti f*a autójáról.

Arról nem is beszélve, hogy a duma és vásárolgatás helyett eredményeket is fel kéne mutatni.

2009.01.26. 12:47:16

@wagabound: ja, igy ertheto. Ezt valoban en sem hiszem, olyankor mar tok morzsa belul minden :)

tlac 2009.01.26. 12:47:29

@Devil: mit akarsz visszaformálni? Amúgy meg már eladósodtunk. Ezt soha senki nem fogja visszafizetni, vagy másképp: soxor ki lett már fizetve.

MosoMasa 2009.01.26. 12:48:40

@jazzcool: aztán azt gondolod, hogy akkor nem tudtak a balhéról?

nemecsekerno_007 2009.01.26. 12:50:05

Meg kéne nézniük az elsô afro-amerikai elnököt. :) Mr. Obama. És példát venni róla.

- 20 napon belül elindítják a mentôcsomagjukat. :)
- A Fehér Ház bérköltségein spórólnak, példát mutatva és így biztosítva a hitelességet. (amirôl a magyar politikus azt se tudja melyik az eleje :)

T*ketlen banda az egész. Sz*rok én rá, hogy melyi párthoz tartozik. Az ellenzék is ugyanolyan t*ketlen. Össze vannak ezek kapaszkodva szépen, a lakosság agymosott részét meg hülyítik mindennel. Statisztál hozzá a fél ország.

-thev 2009.01.26. 12:50:07

Veres miniszterúrnak a tetvesjóbüdöskurvaanyját! Hány embernek kell dolgoznia egy évig, hogy bejöjjön a 14 milla adó? (amiből ugye a kocsi van) Ha ehhez hozzáveszem, hogy a netto 130 ezerből nehezebb félretenni egy 2,5 millás suzukira, mint a nettó egymillából egy 14 millás kocsira (mert ugye a magasabb fizuból több is marad meg) akkor meg tetvesjóbüdöskurvaanyját neki a négyzeten. Amondó vagyok, hogy ne járjon nekik se egyéb mint rendes fizetés, és utána ebből oldjanak meg mindent.
Felteszem, az előző kocsi élt 5 évet, 300 000 km-el (ez gondolom nincs messze az igazságtól, hacsak nem tekergették felfelé a km órát) Ez évi 60 000 km, ami havi 5000 km-et jelent. Ez 9 literes fogyasztással is 45 liter benya, ami átlag 250-es árral számolvan is 112500 Ft HAVONTA. Egy ember havi adója csak arra megy el, hogy Veres miniszter úr autókázzon, vérlázító. A kormány mondjon le, de másik már ne legyen helyette!

mischi10 2009.01.26. 12:50:24

ilyenkor mennyire orulok, hogy nem ennek a kormanynak fizetem az adomat, hanem az osztrakoknak.

ez egy semmirekello kormany.

jah, nem ide tartozik, csak erdekesseg: Auszriaban tavaly osszel volt elorehozott valasztas, es 183 kepviselo mandatumra lehetett szavazni. A ket orszagban kb ugyanannyian elnek .... es hany semmirekellore is kell szavazni? majdnem 400!

jazzcool 2009.01.26. 12:52:20

@magampista: régóta tudható a költségvetés pocsék helyzete. de a posztban a kérdésfeltevés sajnos nem korrekt. ettől függetlenül persze járjon BKV-val, és azon is saját pénzén.

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 12:52:36

@harmincas:

300 forint a reform? hagyjuk már ...

Greetings from Piresia 2009.01.06. 05:04:34
@is:

"Szlovákiában nincs ügydöntő népszavazás, és nincsenek kétharmados törvények."

Szerintem Te egyelőre ne kutasd a szlovák közjogot, első körben az is elég lesz, ha a magyart sikerül megérteni úgy háromelemis szinten. :)

A kétharmados törvényekről és a népszavazásról írt fejtegetéseddel kapcsolatban már körülbelül hatszor leírtam ezen a blogon, h az ilyen típusú kormánymentegető érvelés netto baromság.

Sajnos néhány dilettáns, ált isk. 8.osztályos állampolgári ismeretekből is bukásra álló ballib újságíró notoriusan sulykolja a plebsnek ezt a baromságot, h ti. Magyarországon népszavazással és kétharmaddal el lehet szabotálni egy államháztartási kiadási és közteherviselési reformon alapuló gazdasági fordulatot, de ez - még egyszer mondom - NEM IGAZ.

Még egyszer, utoljára a leggyengébbek kedvéért:

A kormánytöbbség az állam kiadásait és bevételeit a költségvetési törvényben határozza meg. Stimmt?

Minden kiadás és bevétel, ami ebbe bekerül, KÖLTSÉGVETÉSI TÁRGYKÖR, így arról NEM tartható népszavazás. Szintúgy az adókról.

Az, hogy a szaros pár ezer HUF tandíjat és vizitdíjat a kormány hozzánemértő szakapparátusa nem bírta költségvetési tárgykörként betenni a költségvetés bevételi előirányzatai közé, az csakis és kizárólag az ő álkalmatlanságukat bizonyítja.

Ha betették volna - mint ahogy a népszavazási kezdeményezés után tervezték is, de még ennyi vér se volt a pucájukban, mert még egy ilyen lófasz-kaliberű intézkedést se bírtak keresztülvinni - akkor az nem_lett_volna_népszavaztatható.


A másik probléma a hsz-oddal az, hogy az éjsötét kormánypárti média hatására még csak minimálisan sem vagy képes/hajlandó átlátni a népszavazás illetve egy valós reform kapcsán szóban forgó NAGYSÁGRENDEKET:

az, hogy bevezettek volna egy 300 Ft-os vizitdíjat és x00.000 Ft tandíjat egy államháztartási reforom mércéjével mérve SEMMI.

Itt ma a gazdaságnak MINIMUM 1500-2000 mrd Ft-os állami redisztribúció csökkentésre van szüksége a túléléshez, míg a tandíj és vizitdíj által érintett kb 60-70 mrd Ft ehhez képest PICSAFÜST, nagyságrendileg semmi, felszíni szarkenegetés, nem reform.

Az a három, együttesen pár tízmilliárdos sáp (ami még csak adó/járulék csökkenést sem eredményez) mekkora kaliberű reformot jelent egy cca. 14_EZER_milliárdos_főösszegű államháztartásban és mennyit segít az EU-ban az egyik legmagasabb (50%-os) elvonási rátával sújtott magyar gazdaságon? (Szlovákia, Írország 33-35%, csak szólok.)

Lófaszt nem segít, pajtikáim, az a szomorú helyzet.


A régiórendszer bevezetése meg hasznos intézkedés lett volna, de nekünk most a szociális ellátórendszer, elsősorban a TB megnyirbálásán alapuló kapitalista GAZDASÁGI REFORMra van elsődlegesen szükségünk, a régiórendszer ehhez képest 20-adrangú kérdés, ráadásul a közigazgatás regionális átszervezése számos kérdésben 2/3 nélkül is megoldható.

Sem a kétharmados Ötv-módosítás sem pedig a népszavazás lehetősége NEM képezi akadályát egy vállalkozásbarát költségvetési-államháztartási reformnak.

"a TB kassza 2007-ben nyereséges volt"

Szerintem ennek fuss neki még egyszer, mert láthatóan fingod sincs a témáról. :)

(Egyforintos kérdés: mi az a TB-kassza és hány száz milliárddal kellett a hiányát kipótolni a központi költségvetés adóbevételeiből 2008-ban?)

w.blog.hu/2009/01/05/eljovendo_szep_napok

ihatethisindapassthingy 2009.01.26. 12:53:24

@pipacsaripacspapucs: "Egyik oldalon kicsinyes kiskapu-kereső teszetoszák, másik oldalon meg a "dögöljön bele az ország az emeszpé-kormányzásba" - közveszélyes infantilisek."

Egyetértek. De aztán van az a mondás, hogy "amilyen a mosdó, olyan a törölköző" - nyilván ezt érdemeljük, csak tanácstalan vagyok, hogy mit lehetne tenni a változásért.
Ha jönne egy technokrata, nem idegbeteg, nagyjából centrista libetáriánus/neokon párt, vinné a szavazatom.

hulyemagyar 2009.01.26. 12:53:54

" Artie 2009.01.26. 12:43:48 "

Nem, ez a te szintedet jelzi, hogy ennyit vagy képes felfogni ebből az egészből. Hát, nem a lényeget sikerült.

marosy 2009.01.26. 12:57:11

Egy áfacsaló színesfémkereskedőtől mit vártok.

harmincas 2009.01.26. 12:57:39

Még egy érdekes komment, amire muszáj reagálnom...

Csabikuci85 írja: "Ha Nektek lenne lehetőségetek más pénzéből egy luxuskocsit venni, nem tennétek meg?? Mert én igen........ilyen országban élünk."

Tehát te is ugyanolyan vagy, mint Veres. Nem az ország, hanem te. Vállald már a felelősséget, és ne hárítsd át valami általánosítással. Ez is jó magyar szokás.

ihatethisindapassthingy 2009.01.26. 12:58:30

@Winston Smith: Valóban. Ha már új autó, részemről egy Priust vettem volna: legalább legyen zöld. Vagyis legyen zöld a híre. Nem annyira presztizs, de legalább jól hangzik, hogy lemondott a luxusról a környezetvédelem javára.

Volkov 2009.01.26. 13:01:16

Emberek.
Saját tapasztalataim alapján, a legtöbb cégnél a közép - és már a felsővezetők is Ford Focusokat kapnak. Nálunk a hozzáértők azt mondják, hogy céges autónak tökéletesen megfelel. Reprezentativ meg strapabíró. Vagy az nem tul biztonságos? Mi ellen az RPG ellen?
Szakik mit mondanak?

A másik dolog, a közbeszerzések rendszerét mindenki ismeri: 50% amibe valóba kerül a meló vagy a cucc, a többi pedig a bonyolítóknak, lobbistáknak, vagy pártkasszába visszacsatolás (hogy legyen ami öngerjeszt. :) )
Az én verdámban is több van 300k-nál, és öregecske is, és a felszereltség az, amit én beleszerelek. De munkára használom, nem csajozásra, vagy feszengésre. De igaz, nem is vagyok szag-állat-titkár (a gyerek igy mondja)....

talpi 2009.01.26. 13:01:41

Tisztelt Veres Úr!

Szerintem fenyítse meg a VPOP országos parancsnokát, mert a drága autója nem Szlovákiai forgalomba helyezésű és így nagyon sokba került a regisztrációs adója!

Kálmán 2009.01.26. 13:05:47

Szakmai oldalról - hangsúlyozom, hogy szakmai oldalról - annyit megjegyeznék, hogy már a cikk is valótlanságot állít:

"Megkerülték" a központosított közbeszerzési rendszert.

Látszik, hogy aki ezt írta, fogalma sincs, mi az központosított közbeszerzés rendszer, meg úgy általában a közbeszerzésekről. Egyébként meg a két összeg nagysága és egybeszámítása miatt közbeszereztetniük kellett, s ez meg is történt.

Másrészt meg, ha luxus Audit vettek bruttó 14 millióért, az nem is rossz ár.

artifex · http://www.amywinehouse.co.uk/ 2009.01.26. 13:06:06

@Artie: Gratulálok, látom megragadtad a dolog lényegét! Politikus-e vagy?

@ihatethisindapassthingy: Ha látják azzal lehet nyerni, jönni fog, ne félj, itt a gumigerinc alap. Csak kérdés melyik pártból alakulnak át azzá.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.01.26. 13:08:12

@Csabikuci85: "Ha Nektek lenne lehetőségetek más pénzéből egy luxuskocsit venni, nem tennétek meg??"

Most is lenne lehetőségem bárkit leütni a Blaha aluljáróban, és a pénzéből venni egy laptopot, vagy akármit, képzeld mégsem teszem.

ihatethisindapassthingy 2009.01.26. 13:09:09

@Vegyi Ali: Svédországig azért még hosszú az út. Ott 2006-ban lemondott a kultuszminiszter, mert 16 éven keresztül csalt. Mármint nem fizette be a TV-díjat. Kiderült, befizette, elnézést kért, lemondott. A kereskedelmért felelős miniszter szintén sűrű elnézéstkérések között távozott, amikor kiderült, hogy egy bébiszitter után nem fizetett adót. Ha nálunk ilyen morál lenne és kiutasítással járna a megsértése, holnap kirakhatnánk az országra a "Közművesített telek kiadó, 93,030sqkm, 1-800-HUNGARY. Ugyanitt alig használt Audi A6 eladó." táblát.

ihatethisindapassthingy 2009.01.26. 13:09:41

@Vegyi Ali: Svédországig azért még hosszú az út. Ott 2006-ban lemondott a kultuszminiszter, mert 16 éven keresztül csalt. Mármint nem fizette be a TV-díjat. Kiderült, befizette, elnézést kért, lemondott. A kereskedelmért felelős miniszter szintén sűrű elnézéstkérések között távozott, amikor kiderült, hogy egy bébiszitter után nem fizetett adót. Ha nálunk ilyen morál lenne és kiutasítással járna a megsértése, holnap kirakhatnánk az országra a "Közművesített telek kiadó, 93,030sqkm, 1-800-HUNGARY. Ugyanitt alig használt Audi A6 eladó." táblát.

hagymásbab85 2009.01.26. 13:11:44

@harmincas: Nem tudom Te hol élsz, de ez általános jelenség!! Az irodából elviszik a papírt, tollat, noteszt......., a boltból a csokit, üdítőt......., a képviselők a pénzt lopják, a cigány a fát........, a buszsofőr a gázolajat......., viszik a bankautomatát, a sírokról a virágot...... Ne mond már nekem, hogy Te nem tudsz ilyenekről! És igen, itt a mi országunkban. Mert megtehetik!!

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 13:13:13

Volt hajdanán Magyarországnak egy miniszterelnöke az előző nagy válság idején Károlyi Gyula volt a neve na ő letíltotta az állami vezetők kocsikázgatásait sőt maga is gyalogosan ment be a hivatalba ... mondjuk az is igaz gyorsan megbuktatták. -

2009.01.26. 13:15:35

Nem rövid, nem könnyű, de érdemes elolvasni:

www.kibulizottorszag.net/

VillonG 2009.01.26. 13:15:57

A mókás az, hogy rettegnek a Magyar Gárdától, betiltatják (én sem vagyok mellettük, de amíg semmit nem csinálnak, addig kicsit nehéz elhinni, hogy hűűűű, de kell félni tőlük), ellenben addig nem jutnak el a barmok, hogy a következő csoportosulás nem egy Magyar Gárda lesz, hanem egy noname kis földalatti csoportosulás, amelyik élvezettel és erkölcsi fenntartás nélkül fogja kiírtani a simlis politikusokat...Szép új világ épül! Én gyűlölöm az erőszakot, de hogy lassan eljön az ideje nálunk is, az biztos...És nem nekünk, kis embereknek kell félnük...De mi biztos, h nem fogjuk sajnálni őket...

LouiS 2009.01.26. 13:16:50

@Vegyi Ali:

Ellenben emlékeim szerint Svédországban durrantottak le egy bizonyos Olof Palme nevű miniszterelnököt, aki éppen moziból hazafelé tartott.

A pénzügyminiszter meg szégyellje magát! Járna inkább BKV-val, a 105-ös busz megáll a József nádor téren!

Arról is vannak elképzeléseim, hogy miként szerezte be a VPOP az autót.

De nyilván ez így van jól, mert ebben az országban következmények nélkül meg lehet tenni mindent, felelős valahogy sosincs!

Persze az is vicces lesz, hogy mostantól az ellenzék - egyébként jogosan - a 14 milliós lemezt fogja lejátszani minden egyes alkalommal.

borpancsoló 2009.01.26. 13:18:04

Szerintem az, hogy valaki a szlovákoknak fizet adót vagy onnan vesz autót abszolút jogos, hiszen az EU egyik előnye a javak szabad áramlása és nem értem hogy van képe a kormányzatnak ez ellen törvényekkel harcolni. Ez etikai kérdés. Ha valaki a szlovákoknál adózik az fogja be a száját és húzza meg magát amikor ilyesmiről van szó, nemhogy még büszkélkedik vele! Ő a társadalomnak nem sok hasznot termel viszont az ellátási rendszert igénybe veszi szóval... Amit meg Veres csinált: Ha Fletónak lenne egy kis önbecsülése akkor páros lábbal rúgná ki, hogy így kijátsza a parancsait. De nem fogja, inkább megdícséri a száp inovatív ötletet. Rablóbanda.

vázkulcs 2009.01.26. 13:18:38

Japánban a közlekedési miniszter néhány éve azért mondott le mert a szuper expresszük késett 10 percet.

Ezek a mocskos, szemét patkányok mikor takarodnak már el a jó k@rva anyjukba?

www.youtube.com/watch?v=WYLwj-MjR1E

2009.01.26. 13:19:28

Nem rövid, nem könnyű, de érdemes elolvasni:

www.kibulizottorszag.net/

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.26. 13:19:56

Mi is kitettük a szavazást :))

harmincas 2009.01.26. 13:21:59

@Csabikuci85: És? Attól, hogy általános jelenség, már elfogadható, sőt helyes is? Ha körülötted sokan (mert ugye nem mindenki) gátlástalan szar alak, akkor te is az leszel, és ez szerinted rendben van?

hagymásbab85 2009.01.26. 13:22:47

Én azokkal értek most egyet, akik azt vallják, bőven elég lenne egy max. 6-8 millás autó is a seggük alá. Én megadnám neki a 15-20 millás kocsit is, ha az ország és a lakosság olyan anyagi helyzetben lenne. De amit művelnek a jelen körülmények között, az enyhén szólva is pofátlanság!! Egy normális országban ilyet nem merne megengedni magának egy politikus.

ihatethisindapassthingy 2009.01.26. 13:23:36

@artifex: Nemrég téma volt egy politikai irányultságot kiértékelő honlap. Ott szépen összegyűjtötték a válaszadókat és a szórást. Nos, mint kiderült, nálunk majdnem mindenki szoci, csak liberáliszoci és konzervatív szociban van némi differencia. Azt hittem, oldalra dől és leesik a képernyőről a chart, olyan túlsúly volt baloldalon. Márpedig amíg jó szociként az államtól várjuk minden gondunk megoldását, az állam pedig partner ebben, addig magas lesz az állami újraelosztás, magas lesz az adó és korrupt lesz az ország.

Úgyhogy egyelőre nem várok változást :)

Traff7 2009.01.26. 13:24:45

Nekem csak egy kérdésem lenne...a PM oldalán fent vannak a gépjármű adatok és költségek....Egyik kocsi sincs még 100E futott km közelében sem( Tavaly nov. adatok)....Én értelmezem rosszul vagy tényleg ennyire hülyék, hogy az üvegzsebet cseszik manipulálni a baromságaik mellé?Köszi.

hagymásbab85 2009.01.26. 13:26:50

@harmincas: Elnézést, hol is írtam hogy elfogadható és helyes??

loránt 2009.01.26. 13:27:30

Neked még enni sem adnák,a fenti
válaszért.Veres úr,és államtitkára
miért nem bérelt felnyergelt két lovat
és azzal vágtathattak volna ügyeiket intézni,mert amit ök intéznek az ország,és a közügy részére az az ország elöre haladását elö nem segiti.
Leváltanám azonnal öket,ha van lelkiismeretük azonnal lemondanának,de erre nem kell szá-
mitani.

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2009.01.26. 13:36:36

OFF
egy kis adalék:

1. kivetik a robinos adót (30-40 mill)
A 8000 milliárdos költségvetéshez viszonyítva ez olyan mintha nettó 100.000 HUF-os fizetéssel odamennél a főnöködhöz, hogy adjál nár 500 forint fizetésemelést, mert nem jövök ki a hó végéig.
2. épül a 4-es metró 500mill az arabok felépítették a pálmaszigetet 300mill.-ból
/OFF

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 13:37:56

@Traff7:

Biztos november óta fel-alá kocsikáznak vele 24 órában a minisztérium előtt :D

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 13:40:29

Veres Jani azóta nagy kedvencem mióta egyszer az egyik műsorban a vagyonát firtató kérdésekre azt találta mondani, hogy ő sokat kapált ...

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 13:43:34

"Ha majd ön is annyit fog kapálni azért a vagyonért, amennyit én kapáltam gyerekkoromtól kezdve, akkor majd legyen büszke rá, hogy megőrizte azt, amit nagyapja, édesapja felhalmozott" (országgyűlési vita, 2005. október 17.)

index.hu/politika/belfold/penz/

okt. 17. 16:10Kapálásban erős
Veres János tavaszi vagyonbevallása szerint 15 különféle ingatlanban rendelkezik tulajdonnal, ebből kilencnek száz százalékban tulajdonosa. Van társtulajdonban egy debreceni lakása és egy garázsa, szintén résztulajdona van egy 915 négyzetméteres hajdúszoboszlói és egy 56 négyzetméteres vásárosnaményi üdülőben.

Bátorligeten egy csaknem négyezer négyzetméteres szántó-szőlő tulajdonosa, Piricsén 97 ezer négyzetméternyi erdeje van, de igazából Nyírbátoron gyűjtöget: két, összesen 320 négyzetméternyi családi ház tulajdonosa, további egyben résztulajdona van. Ugyancsak Nyírbátoron rendelkezik 62 ezer négyzetméternyi erdővel, 27 ezer négyzetméternyi szántóval és 21 ezer négyzetméternyi gyümölcsössel. Szeretnénk elkérni a kapáját, amivel egykoron, hátha most nekünk is használni fog.

okt. 17. 16:12A pénzügyminiszter nyolc éves korától kapál
„Harminc évet kapáltam” – mondta az Index mindenre kíváncsi tudósítójának Veres János, aki elmondása szerint nyolc éves korában kezdte és az általános iskolás, középiskolás és egyetemi éveit is végigkapálta. A pénzügyminiszter dühös volt azokra a fideszes közbeszólókra, akik szerinte „életükben nem dolgoztak”.

Minden hajnal övé marad, látja szállni a madarakat.

index.hu/politika/belfold/parlam1017/?p=2

vázkulcs 2009.01.26. 13:50:47

Egy minisztériumban egy közös autó legyen. Bőven elég az nekik. Külföldre úgyis repülővel járnak, belföldön meg be tudják osztani egymás között. Úgysem művelnek semmi érdemi dolgot csak a pofájukat jártatják, és az aktákat tologatják, és a közvagyont dézsmálják.

Ha nincsenek gépesítve legalább nagyobb esély van rá, hogy egységnyi idő alatt kevesebbet tudnak lopni.

Miközben ezeket a nagyon fontos lopási teendőiket végzik arra nem volt idejük, hogy Vass Albernek az egyik legnagyobb magyar írónak megadják a magyar állampolgárságot.

video.xfree.hu/?n=jegimano|3fe077dce5582f0e2b2389e86716f071

Egyszerűen szégyen, hogy ezt meg lehet tenni ebben a birka országban már 19 éve.

Traff7 2009.01.26. 13:50:49

@Carnivora:
Én is vmi ilyesmire gondoltam. Plusz szerintem az év leghidegebb éjszakáin beleülhetett pár hajléktalan melegedni, ezért van elhasználódva...

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 13:56:05

@Traff7:

Bár lehet, ha jani gazda betette a csodakapáját az sértette fel a bőrüléseket ...

Traff7 2009.01.26. 13:56:48

"A 80-as években különböző mezőgazdasági vállalkozásoknál dolgoztam gazdasági vezetői munkakörökben. 1990-től különböző társas vállalkozások tulajdonosaként és ügyvezetőjeként vállalkozó vagyok, mellette a család gyümölcsültetvényének gondozásában is részt veszek." forrás: mszp.hu/tagok/veres-janos
Azért ez nem ugyanaz mint kubikolni minimálbért kint a mezőn 12 órában, ahogy azt pénzügyminiszterünk lefestette saját szavaival....

Bit Rot 2009.01.26. 14:04:35

@harmincas:
"Ki is buktatta el tavaly népszavazáson a reformokat, és melyik párt acsarkodása miatt?"

Ki buktatta el?
Milyen reform népszavazást?

Én csak egy olyan népszavazásról tudok, hogy "Feri, menj a p*csába!"

Erre gondolsz?

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 14:15:44

@Traff7:

Na ne :O a pénzügyminiszter úr nem mondott igazat? :O nem ő kapálta az erdőt-mezőt?

Bacsa 2009.01.26. 14:18:49

Miért nem érik be skodával?Ugyanaz mint a passat,csak más a címke!Max 7 mio.ft,full extra.!

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 14:21:08

@Bacsa:

Nem gondolod komolyan a haza fő kapása , majd egy fostos skodával fog közlekedni ... ezt érdemelné szerinted a hosszú kapálós évek után? :O

Traff7 2009.01.26. 14:32:50

@Carnivora:
Szerintem jöhetne Pécsre az új Audival a 20 éve épülő M6-oson, hogy az EKF projektek első kapavágásait elvégezze...

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 15:26:42

A társadalmi elvárásoknak való megfelelés: lojalitás a mindenkori kormányzati célkitűzésekkel, hivatás iránti elkötelezettség, korrupció ellenes erkölcsi környezet megtartása.

www.vam.hu/viewBase.do?elementId=2828

Carnivora (törölt) 2009.01.26. 15:41:44

panki83 2009.01.26. 15:28:08
Azt hiszem rájöttem, Veres Jani füvet termeszt. 30 éve kapál, napi 200km-t vezet és még mellé milliárdos is.
Ezért a suzuki sx4-nek nagyon kicsi lenne a csomagtere , hogy beférjen 4 zsák virágföld meg egy jóféle kapa.
Ezért is akar most a feri arab földműveseket leszerződtetni, igaz, hogy buzát még életükben nem láttak, de a különféle tudatmódosító szerek előállításában nagy tapasztalatuk van.
És akkor még nem beszéltem az agyátültetéses hillerről, aki mint oktatási miniszter ténykedett ma az USA-ban, és totál beszívva közölte, hogy hidak közé hidakat építettünk(valószínűleg pityu felnézett ide, és már az alagutak közé ékelődött völgyhidakat sem ismerte fel annyira be volt tépve), (érdemes megnézni a képeket róluk, nagyon jó volt a hangulat: kepgyar.blog.hu/2009/01/26/barki_epithet_hidat_magyarorszagon )
Szegény dojcs is biztos ezekhez akart volna inkább beállni, csak véletlenül rossz pártajtón kopogtatott be annak idején, most meg már csak a brüsszeli kiút maradt neki és a közeli Amszterdam.

Természetesen elhatárolódom magamtól.

:D:D:D:D

sbacsika 2009.01.26. 15:43:24

Nos, hölgyeim és uraim!
Én ezért nem fizetek egy peták adót sem. Persze, hogy a felét ellopják, a másik feléből meg a szinesfémtolvaj vegyen magának autót, de persze csak azután, hogy amit lehetett azt már jól elkúrták.

bobsys 2009.01.26. 16:23:54

@Vegyi Ali:

Ez meg is van. Nalunk is ugyanez a helyzet.
Team leaderek: Focus vagy Golf IV
managerek: Passat

De erdekelne ugyanes kormanyzati szinten

munkagep 2009.01.26. 16:38:25

egy taxis évi 60-70 ezer km-t tesz a kocsijába, pedig egész nap vezet. Veres János kb. 4 éve pénzügyminiszter, de annyit autózott, mint egy taxis 8 év alatt. Hmm.
A 4 évbe kb. 1000 munkanap fér. Ez azt jelenti, hogy napi 500 km-t ment az autója, amit városi közlekedést is figyelembe véve mondjuk 65km/órás átlagsebességgel számolva napi 8 óra autózást jelent.

Na ezért megy ilyen rosszul az országnak, mert autókázott ahelyett, hogy a munkájával foglalkozott volna.

ellehetmenni 2009.01.26. 18:19:17

A Hiller Piszta a király, Ő szoha nem tenne ilyet. Ez a csúnya Veres Jani lejáratta megint a mi drága kormányunkat.

Ott roh@&#&nak meg ahol vannak!

zümmmi 2009.01.26. 18:21:54

Példamutató pénzügyminiszter :) Na akkor most én meg megírom a bevallásom, majd egy kicsit húzok rajta, hogy ne ilyen szarokra fizessek. A megtakarításaik 0,5%-át hagynám meg esetleg ilyen célokra. Ha mínuszban vannak fizessenek. Svájcban is ez van. Minden gond nélkül begyűjtöttek a bankároktól pár 100 millát. Ők miért nem felelnek a tetteikért?! Ja és nehogy már az északi szomszéd zsebét tömjék a Skodával, hogy utána meg hallgassuk a nagy pofájukat, hogy milyen jól megy nekik?! Toyotát vagy Hondát neki! Az jó is, javítani se kell.

zümmmi 2009.01.26. 18:30:20

Példamutató pénzügyminiszter :) Na akkor most én meg megírom a bevallásom, majd egy kicsit húzok rajta, hogy ne ilyen szarokra fizessek. A megtakarításaik 0,5%-át hagynám meg esetleg ilyen célokra. Ha mínuszban vannak fizessenek. Svájcban is ez van. Minden gond nélkül begyűjtöttek a bankároktól pár 100 millát. Ők miért nem felelnek a tetteikért?! Ja és nehogy már az északi szomszéd zsebét tömjék a Skodával, hogy utána meg hallgassuk a nagy pofájukat, hogy milyen jól megy nekik?! Toyotát vagy Hondát neki! Az jó is, javítani se kell.

sqyza 2009.01.26. 19:09:03

szarj sünt te fasszopó maffiózó Veres geci

vitriol 2009.01.26. 22:01:03

@Nothingspecial: De akkor meg kell szüntetni az Ev. a Bt. Kft. Zrt cégautóit is. Helyes!! Ez tényleges megtakarítást jelentene.

jazzcool 2009.01.26. 22:26:50

@munkagep: számolásod azért nem biztos, hogy jó, mert lehet, hogy ez az autó már mondjuk 8 éves volt. persze, járjon BKV-val, meg MÁV-val:-)

a szoclib még kómában is lop 2009.01.26. 22:30:52

a szoci még kómában is lop _ H
a szoci még kómában is lop _ Á
a szoci még kómában is lop _ T
a szoci még kómában is lop _ M
a szoci még kómában is lop _ É
a szoci még kómában is lop _ G
a szoci még kómában is lop _ A
a szoci még kómában is lop _ Z
a szoci még kómában is lop
a szoci még kómában is lop _ A
a szoci még kómában is lop _ M
a szoci még kómában is lop _ E
a szoci még kómában is lop _ LY
a szoci még kómában is lop _ I
a szoci még kómában is lop _ K
a szoci még kómában is lop
a szoci még kómában is lop _ T
a szoci még kómában is lop _ U
a szoci még kómában is lop _ D
a szoci még kómában is lop _ A
a szoci még kómában is lop _ T
a szoci még kómában is lop _ Á
a szoci még kómában is lop _ N
a szoci még kómában is lop _ Á
a szoci még kómában is lop _ L
a szoci még kómában is lop
a szoci még kómában is lop _ V
a szoci még kómában is lop _ A
a szoci még kómában is lop _ N
a szoci még kómában is lop _ !

tlac 2009.01.26. 23:08:22

@marosy: áfacsaló színesfémkereskedő PLUSZ tsz könyvelő és a kóceráját bérlő cégnek állami támogatást osztó

sbacsika 2009.01.26. 23:13:03

@tlac: nem baj fradi 60:27 itt a dombunkon 20 alatt lesznek

tlac 2009.01.26. 23:18:45

A szocialista frakció egyik legnépszerűbb politikusa, mármint házon belül.

bakker94 2009.01.27. 08:35:22

Ha ennyire megbízhatatlan az Audi, akkor miért olyat vesznek?!

Dick VanDale 2009.01.27. 09:29:36

Én 9000Ft-ért egy 30 éves 3.000.000 kilométert futott BKV busszal járok, ami úgy füstöl, hogy az útvonalán akár egész évben szmogriadót lehetne elrendelni! Cseréljék már le, elhasználódott, veszélyes meg minden! De most komolyan, ezt a buzacsírát azért fizetjük, hogy luxuskocsikázzon, én meg csengetek, hogy enyhe CO mérgezéssel kezdjem a napom! Ja és azért pattanok föl a szaros buszra, hogy elvigyen a melóhelyre, ahol főképp ennek a csicskagyereknek dolgozom, mivel a pénzem nagyobb részét az Állambácsi zsákolja be, nem én!

Most kiürül Guantanamo, én benépesíteném magyar politikusokkal:)

neutro 2009.01.27. 10:08:19

Nekem egy 22 éves Mercim van. Tökéletesen megbízható, sosem hagyott még ott, pedig már néhány százezret beletekertem. Igaz, hogy nem 14 millás a gép (jó, ha manapság 500-600 ezret ér), de jó! Igaz, hogy az X5-ösök, és Q7-esek, és mindenféle új maffiózós "csodák" mellett már-már hétköznapinak, vagy elavultnak néz ki, és vannak, akik azt mondják rá "cigánymerci", de túl sok az a 36%-os adókulcs, ami miatt nem cserélhetem le fiatalabbra "tisztelt Veres-szájú maszop-os fattyú"!

tlac 2009.01.27. 10:17:12

Az MTI sem a ferencvárosi parlamenti, sem a fóti polgármesteri időközi választás kapcsán nem számolt be a százalékos eredményekről.

BlazeHun 2009.01.27. 14:38:41

Mit vártok egy adócsalótól!!!???
És ez a pénzügyminiszter!
Egy féreg mindegyik!
süti beállítások módosítása