BUKSZ

Minden, ami tőzsde. Meg egy kicsit az is, ami nem.

Hírek

Portfolio Blogger

Utolsó kommentek

Címkék

abramovics (1) adóforintok (1) akvizíció (4) alakzat (1) állami (1) államkincstár (1) apple (2) áram (2) arany (1) aranytömb (1) árfolyam (21) árupiac (1) atom (1) audi (1) autó (3) ázsia (2) ballmer (2) banán (1) bank (13) bankár (3) befektetés (17) befektetési alapok (1) benzin (6) bertha (1) bét (1) betét (1) beva (1) bioetanol (1) bizonytalanság (1) bkv (2) blacberry (1) bróker (1) buffett (1) bukás (2) bux (2) bűz (1) búza (1) cápa (1) capital partners (1) certifikát (1) city (1) commodity (3) csaj (1) csalás (1) cseh (1) csőd (1) csúcs (4) cukornád (1) dax (1) diplomácia (1) divat (1) dízel (1) djuice (1) dobál (1) dollár (2) drága (2) drágakő (1) dubai (1) econet (1) élelmiszer (2) elemzés (1) energia (4) erőmű (1) értékteremtés (1) esés (7) etikátlan (1) euró (1) eurózóna (1) federer (1) fejlődő (1) felelősségvállalás (2) felmérés (1) felvásárlás (1) fidesz (2) flash (1) foci (1) font (1) forgalom (1) forint (3) fund (1) fűtés (1) fúzió (1) garros (1) gáz (5) gazdag (3) gázolaj (4) gazprom (2) gázvita (2) gdp (2) geotermie (1) goldman sachs (2) görög (2) görögország (2) guru (1) gyémánt (1) gyógyszerlobbi (1) gyurcsány (4) h1n1 (1) háború (1) hedge (1) hedge fund (1) hibrid (1) hitel (1) hitelválság (3) hosszú táv (1) hülyeség (5) humor (2) hurrikán (1) infláció (1) ingatlanalapok (1) iphone (1) ipod (1) irán (2) jockey (1) jótékonykodás (1) kalóz (1) kamat (1) kampány (1) katrina (1) kenyér (1) kína (2) kínos (1) kockázat (2) kocsis (1) kommunizmus (2) kormányszóvivő (1) kötvény (1) közbeszerzés (1) közlemény (1) közszolgálat (1) kukorica (2) külföldi (1) labdarúgás (1) légitársaság (1) lemondás (1) lobbi (1) london (2) lopás (1) lufi (1) luxus (2) madoff (2) mák (1) marx (1) matáv (2) megtakarítások (1) menedzsment (2) miniszter (1) mol (2) mtelekom (2) mtv (2) mvm (2) nadal (1) napkollektor (1) navracsics (2) nemesfém (1) nyomor (1) nyse (1) nyugdíj (6) nyugdíjpénztárak (1) oba (1) olaj (17) olajár (1) olajársokk (1) olajmező (1) olajpiac (1) olajplatform (1) olajsejk (2) olajtartalék (1) olcsó (1) olimpia (2) oltás (1) öngondoskodás (2) opec (2) orosz (5) oroszország (1) ország (2) őrület (1) ostobaság (1) osztalék (1) pánik (6) pannon (1) peking (1) pénzpiaci (1) pénztárak (1) pga (1) piramisjáték (1) pláza (1) politika (1) portfolioblogger (19) profit (2) pszáf (1) puma (1) rablás (1) rally (1) recesszió (1) reform (1) rekord (3) részvény (16) rita (1) rizs (1) roland (1) rombolás (1) short (4) sky (1) skyeurope (1) slovenije (1) soros györgy (1) spekuláció (7) subprime (1) száguldás (3) szakad (1) szavazás (1) szegény (1) szerbia (1) szétesés (1) sziget (1) szijjártó (1) szijjártó péter (1) szlovák (1) szlovénia (1) szollár (1) szomszédok (1) sztrájk (1) támogatás (1) technikai (1) telekom (1) telekommunikáció (1) telenor (1) tenisz (1) terrorista (1) tiger woods (1) tojás (2) tőzsde (30) transzparencia (1) turbo (1) tv (1) üdvözlőlap (1) ukrán (2) usa (6) üzlet (3) választás (1) válság (31) váltságdíj (1) veres (1) vicc (7) video (1) zakó (4) zuhan (1) zuhanás (11) Címkefelhő

2010.02.19. 11:46 Zabalcs

Mesterházy két kézzel szórná a pénzt

A kezdeti őrjöngések után nem túl sok szó esett a nyugdíjasokról a kampányban, még - igazán ütős - elszólásokat sem tudtam ezen a téren elcsípni, egészen a mai napig, amikor is egy szemkidüllesztős megszólalásra lettem figyelmes. Az MTI örvendeztetett meg egy nem hétköznapi Mesterházy Attila kijelentéssel, az MSZP miniszterelnök-jelöltje megkerülve a Facebook adta virtuális világot Budapesten szólalt fel több csapattársa társaságában.

Nemes egyszerűséggel azt találta mondani a szónok, hogy ha marad a jelenlegi kormány által folytatott költségvetési politika, akkor „az idősek akár egy heti nyugdíjuknak megfelelő prémiumot is kézhez vehetnek az év végén”. Ha a szimatom nem csal, talán eddig ez volt az egyik legsúlyosabb elszólás, még akkor is, ha a csalafinta ígéretet könnyen lehet védeni, mert nem sok konkrétumot tartalmaz.

A kritikusabb gúnyámat magamra öltve nem igazán értem, hogy miért nem lehet tisztán fogalmazni, és mért kell a prémium kifejezést használni. Persze értem én, ezzel minden nyugdíjas rögtön az MSZP által bevezetett nyugdíjprémiumra asszociálhat, de azt már csak a furfangosabb választópolgár (és a szakértők) láthatják, hogy ebben az évben nem lehet ilyen apanázst adni. Mindenki gyorsan leellenőrizheti ezt, hiszen a törvények szerint csak 3.5 százalékos GDP növekedés felett lehet nyugdíjprémiumot adni, 2010-re a várakozás pedig -0.2 százalék.

Ennek tudatában kijelenthetjük, hogy nem a törvényeknek megfelelően adnák ki ezt a plusz pulykapénzt, hanem csak úgy hasraütésszerűen. Még akkor is az egekbe állna a hajam, ha két kézzel szórhatnánk az adófizetők pénzét, és a Duna vize aranyból lenne, azonban mint azt mindannyian tudjuk, egészen más a felállás. Megszorított gatyaszíjjal kell nekilátni ennek az esztendőnek is, számos elemző pedig már most is tarthatatlannak véli a költségvetési hiánycélt.

Kérdem én, hogy ígérhet valaki egyheti nyugdíjat az év végén, ha néhány milliárd forintos tételért sem lehet kompromisszumokat kötni mostani helyzetben. Csak egy egyszerű fejszámolás, ha a 13. havi nyugdíj körülbelül 200 milliárd forintos tételt tett ki, és az értelemszerűen négy hétre vonatkozott, akkor egyheti apanázs mekkora összeget jelenthet? Úgy kb. 50 milliárd forintról lehet szó, nagyobb tévedés nélkül, ez pedig kifizethetetlen tétel.

Ha már a felelőtlen ígérgetéseknél tartunk, ennyi erővel azt is mondhatná Mesterházy, hogy ha minden jól megy (és sok szavazatot kapnak), akkor év végén minden állampolgár kapna alanyi jogon 5,000 forintot. 10 milliós népességgel számolva ugyanazt kapjuk, és nem kell hozzá közgazdász diploma, hogy láthassuk, pontosan mennyivel járunk jobban. Sőt ezt a fonalat követve akár mindenki 50,000 forintot is kaphatna, miért ne. Már csak azt kellene megtudni, hogy mennyit ér egy szavazat...
 

116 komment · 1 trackback

Címkék: kampány válság nyugdíj portfolioblogger


A bejegyzés trackback címe:

https://buksz.blog.hu/api/trackback/id/tr261772783

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Napi Populista Kampányígéret (NPKI) - 2. rész 2010.02.19. 13:43:08

"Az idősek akár egyheti nyugdíjuknak megfelelő prémiumot is kézhez vehetnek az év végén, amennyiben marad a jelenlegi kormány által folytatott költségvetési politika. Az MSZP nyugdíjasok melletti kiállását akkor sem tartja helytelennek, ha az n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.02.19. 11:58:55

Hát igen. 5000-ért még biztosan nem szavaznék rájuk. Az 50000-nél már számolnom kellene, de még az sem egyértelmű. Persze tudjuk, hogy szétosztani (elvileg) csak azt lehet, ami van. Kár, hogy ez évek óta csak elvileg van így!

lhermelin 2010.02.19. 12:18:38

Nem tudna annyit ajánlani ez az acsarkodó farkas,hogy rájuk szavazzak!

lhermelin 2010.02.19. 12:20:13

Nem tudna annyit ajánlani ez az acsarkodó farkas,hogy rájuk szavazzak!

is 2010.02.19. 12:41:42

hál istennek, lassanként kezdünk immunissá válni az ilyenek ellen. most még a nem ellentételezett adócsökkentésről jöjjön egy ilyen poszt, meg ahhoz is a sok komment, amiből látszik, hogy azt is megértik az emberek, hogy az is átbazás.

Dr Genya (törölt) 2010.02.19. 13:09:46

Szavazzatok rám!
Örök életet és 500%-os emelést kaptok!

tölgyes 2010.02.19. 13:19:13

No de ha szórná, akkor miért vették el a 13. havit?? Azért, hogy helyette adjanak koporsó-pénzt??? Megjutalmazzuk a nyugdíjast, ha gyorsan meghal... Ez ám az ökonomikus szemlélet!!!

galicius 2010.02.19. 13:22:45

Még egyik párt sem csengetett be hozzám,hogy keressék a kegyeimet.Most mit csináljak?Lehet,hogy nem kellek egyiknek sem?Lehet,hogy egyikőnk sem kell nekik?Csak a szavazatunk, hogy lopjanak, csaljanak, raboljanak. Mindenféle adót kitaláljanak,hogy nyomorítsák a népet.Most persze ez a Mesterházi is ígér fűt-fát.Azért kimutatja a foga fehérjét.Neki most a legfontosabb a holokauszt tagadás büntethetősége.Na kb.ez az egész,ami érdekli.Nincs sok ideje már,szerencsére.

CsárliFirpó 2010.02.19. 13:26:21

Töketlen szocik, csak ehhez értenek.
Ugyanez volt 2002-ben, akkor egy kis pénzszórás ígéret -most éppen a nyuggreknek- és akkor utána 4 évig megszorítás, mert beledöglünk.
Nagyon agyhalottnak kell lenni, akik képesek ennek bedőlni. És hova tovább ha most mindenkinek adnának is kézbe mondjuk 50e Ft-ot, utána meg 4 évig meg lerohad az ország és sokszorosát veszítjük a reálbércsökkenésen, akkor az mire lenne jó?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2010.02.19. 13:42:48

úúúúúú ígérjetek pártok, a nép arra szavaz aki ígér!!!!!!!!!!!!!

Agresszív Kamionsofőr 2010.02.19. 13:44:19

A hátsó kerékkel mennék át az ilyen rohadt kommunistán, tízszer egymás után előre-hátra!

Gazz 2010.02.19. 13:52:18

Ez a Mesterházy egy nímann. Akkor is hazudik, ha kérdez.

Donor 2010.02.19. 13:53:10

@CsárliFirpó: Sajnos vannak azok az agyhalottak, és sajnos rajtuk múlik a választás kimenetele ahogy mindig is.

Kitaláljátok? Igen, azok a szerencsétlen befolyásolható tisztességben és munkában elmeszesedett aggyal élők a célpontjai ezeknek a beszólásoknak akik még elhiszik és elég sokan vannak hogy érdemes legyen nekik duruzsolni.

Másik ilyen csoport az alúlművelt szegény réteg.

Csak azoknak nincs komoly beleszólása a dolgokba akik mind ehhez a pénzt termelik.

Lehet hogy jobb lenne a világ ha a szavazati jogot adófizetéshez kötnék, nyugdíjat pedig csak annyit adni amennyit befizetett.

Kivlov 2010.02.19. 13:59:15

3 millió nyugger van az országban. Hacsak 10%-uk beveszi a mesét, az 300ezer szavazat. Ennyiért egy szadesz színvonal és társai ölnének is.
Az aktív, legálisan dolgozó réteg meg dögöljön meg…

Kivlov 2010.02.19. 14:00:27

@Donor: Egyértelműen cenzus kéne.
Ahogy 18 alatt nincs szavazati jog, 60 felett se legyen.
Plusz minimum egy érettségi…

Diopapa_sok 2010.02.19. 14:03:13

@Kivlov: Több diplomás hihetetlen ostoba embereket ismerek, valamint értemes szakmunkásokat is. Te meg náci-e vagy? :P

Kivlov 2010.02.19. 14:05:20

@Diopapa_sok: Nem, de igény lenne rá...

Dr Genya (törölt) 2010.02.19. 14:05:46

@Kivlov: Mutatok neked olyan diplomásokat hogy sírva fakadsz.

papamaci1 2010.02.19. 14:10:05

Van az a pénz..... Ötmillióért (5.000.000 HUF ) rájuk szavaznék. Persze ha csak én kapnám. Többszázezer ember ötmilliója már hiperinfláció lenne... :-D

Unommáazegészet 2010.02.19. 14:10:18

Két kézzel szórnám Mesterházyt.... az urnába.

papamaci1 2010.02.19. 14:12:09

Cenzus. Életkori határ ne legyen, de iskolai végzettség igen: nyolc általános. Minimum. És szaporodási kvótát se kapjon akinek nincs nyolc általánosa.

papamaci1 2010.02.19. 14:13:48

A három és fél millió nyugger 75%-a eleve MSZP szavazó. Ehhez jön 1-2 millió "aktív korú" lumpenproli....

papillon 2010.02.19. 14:14:47

Arra szavazok, aki többet ígér most(!), tudom, hogy nem tartja be, de legalább jólesik. A következő választást megérni már úgysincs esélyem.

elfelejtette 2010.02.19. 14:19:51

Mesterhazy egy szerencsetlen luzer, meg csak otletei sincsenek. Eddig megprobaltak a Fideszt ekezni a bevallt modon, most meg ez, szinten a regi bevallt taktika. Szerintem egy evvel a 13. havi nyugdij elvetele utan semmit nem er ez az egesz.

StavrosMenace 2010.02.19. 14:29:45

Majd figyeljétek csak meg a "független elemző szakértőket" amikor 4-esre hozzák az mszmp programot.

hunattila 2010.02.19. 14:36:12

Ez a szarházi nyálgép min.10 év börtönt érdemelne és teljes vagyonelkobzást a sok hazudozásért és lopásért,amit az elvtársaival elkövettek!Leszarják az embereket és eladják bagóért a parazita zsidóknak az országot!Beraknám egy jó kis seggbekúrós börtönbe néhány kancigány mellé,megtudná milyen is a fasz másik végén lenni,mert eddig csak szopatta az embereket a komcsi dumájával,most ő szopna!Összefogtak ezek az elfajzott magyar komcsik a zsidókkal,a cigányokkal,a buzikkal meg a szerencsétlen kilugozott agyu öregekkel,de csak a kilugozott agyuakkal,vannak értelmes öregek is,és el akarják pusztítani ezt a Hazát,a rendes honfiakat szélsőségesnek titulálják ezek a disznók,ezek csak elfajzott rákosi ivadékok!Remélem április után minél többjüket látom majd rácsmögött sírni!

olajoslajos 2010.02.19. 14:41:25

Ehh tömve van a kasszájuk. Most csak annyi szavazatot akarnak összekaparni (BÁRMI ÁRON, ÍGÉRGETVE (persze lehetőleg hihető dolgokat)) hogy a parlamentbe bekerüljenek. Az egyetlen céljuk hogy minnél kevésbé essenek ki a köztudatból. Látszik is hogy spórolnak, nem nagyon költekeznek csak arra amire muszály. Aztán jön 4 év koplalás amíg minden országgyűlési reggelt azzal kezdenek hogy ez a kis pojáca felszólal hogy triplázzák meg azonnal a nyugdíjakat. Majd a következő választásokon előállnak a megtakarítgatott lóvéjukkal és lecsapnak egy olyan kampányt hogy minden nyuggert megetetnek.
Mindennél fontosabb lenne a pártfinanszírozást nyomonkövethetővé tenni ha ezeket ki akarják füstölni.
Mindezek tetejébe a szemetek már felkészülhettek erre a szituációra hiszen a pár évvel ezelőtti lengyel példa ott lebeghet a szemeik előtt, és már volt idejük kitalálni mit lehet ilyenkor tenni.
Sokk szerencsét ellenük a következő kormánynak...

gitáros 2010.02.19. 14:43:31

@hunattila:
Eszedet hun hagytad, tahókám?

olajoslajos 2010.02.19. 14:44:51

@papillon: az még nem ok arra hogy velem például kicsessz.
Emlékeztetőül mondanám hogy a munkám után kifizetett lóvé 2/3a automatikusan már most is megy a különböző kasszákba, zsebekbe.
Nem szeretném ezt a játékot még 30 évig csinálni. Rossz poén és nem nevetek!

olajoslajos 2010.02.19. 14:47:39

@gitáros:
Lehet hogy nem szalonképesen fogalmazott de tagadhatatlanul van benne valami...

Luighi 2010.02.19. 14:54:09

StavrosMenace · stavros.blog.hu 2010.02.19. 14:29:45 Majd figyeljétek csak meg a "független elemző szakértőket" amikor 4-esre hozzák az mszmp programot.

JAJA! Én is azt "várom" !!!

Főleg hogy az 'útépítések 10 évig karbantartásmentesek legyenek' JOBBIK-os programpontot BIZONYTALAN KIMENETELŰ-nek jelölték a magukat "ÉRTELMISÉGI" -nek nevező (szerintem) sokkal inkább) sötét barmok!!!!!!!!!!

Ezeknek is a BKV-s maffia mellett lenne a helyük! Sitt, sitt sitt galambom NEM KIS sitt!!!

torró 2010.02.19. 14:54:12

Ezt a pillanatot megragadva szeretném kijelenteni és határozottan követelni hogy nekem ne ígérgessenek semmit! A szocik pláne! És megkérném a többi pártot is! Tudom hogy nem sokan vagyunk akik így gondolják. Ezért arra kérem a z itt olvasó szintén nyugdíjas kortársaimat hogy ők is hasonló képen nyilatkozzanak. A pártok ígérjenek most a fiataloknak valami elfogadhatót, mert nélkülük nem lesz nyugdíj! Amelyik meg nem tud / már mint párt/ elfogadható jövő képet a fiataloknak felmutatni, csak így egyszerűen írom, az menjen a francba!

SzaGyu 2010.02.19. 15:01:23

Már annyit ígértek, hogy tele van a zsák és csak be kell kötni a száját! Az elmúlt pár évben is csak ígérgettek és a megszorításon kívül semmit sem valósítottak meg. Jó lenne már egyszer megélni, hogy mielőtt ígérnek számvetést készítenek: Mit ígértünk eddig? Ebből mit valósítottunk meg?
MSZP (SZDSZ)! Hányadán is álltok?

orvian 2010.02.19. 15:02:33

@Donor: Erre majd emlékezz,mikor az első nyugdíjad kézhez kapod!!

egyittlakó (törölt) 2010.02.19. 15:07:49

@hunattila: "el akarják pusztítani ezt a Hazát,a rendes honfiakat szélsőségesnek titulálják ezek a disznók"

te szerencsétlen, én rendes vagyok, mégsem vagyok náci, vagy szarházi szélsőséges, mint te is vagy
talán azt hiszed, hogy te szartad a spanyol viaszkot?
a náci jobbosok már elpusztították egyszer-kétszer ezt a hazát, mit akarsz még, nem volt elég?

olajoslajos 2010.02.19. 15:10:31

@SzaGyu:
Tudomásom szerint minden baj ott kezdődött amikor el is kezdték betartani amiket ígértek. Rémlik még a 100napos program? Rémlik hogy JÓLÉTI KIADÁSOKAT HITELBŐL fedezett az ország?
Ha mindig csak addig nyújtózkodtunk volna ameddig a takaró ér, most sem lenne komolyabb baj.
És mindez nem az MSZP felelőssége. Hanem azoké akik képtelenek pár napnál előbbre gondolkodni.
És sajnos van ilyen bőven. Amíg az ország nagyobb része szegénynek számít, és mesterségesen butának van tartva, a szavazatuk biztos ezeknek a mocskoknak. Ha most nem jön ez a válság, ezek még évekig itt lógtak volna a nyakunkon. Ez a válság szerintem a legjobbkor jött most nekünk.

egyittlakó (törölt) 2010.02.19. 15:10:34

@SzaGyu: te milyen alapon kéred számon a kormányzó pártokat? rájuk szavaztál? biztos nem, mert akkor nem lenne ekkora a pfád, így hát jobb ha kssolsz

kalevaleez 2010.02.19. 15:12:31

bezzeg, ha kövér laca ezt a pénzt a szavazatok vásárlására fordítja, az milyen demokratikus, ugye?

Luighi 2010.02.19. 15:16:32

@egyittlakó: ott voltál ahol a nácik pusztították ezt a hazát vagy a történelemkönyvből olvasták neked, amit ugye a győztesek írnak a maguk szájízére!?

Ezt az országot a komcsik pusztították, pusztítják már kampányszerűen (1945, 1956) és hosszútávon is(1948-) Akik meg bár csak névleg de balosak!

Vagy olvastál tőlük legalább szociális(baloldali) programot (amit úgyse tartanak be!)?
Sokat kell tanulnod, nagyon sokat!

egyittlakó (törölt) 2010.02.19. 15:16:37

@papamaci1: "Van az a pénz..... Ötmillióért (5.000.000 HUF ) rájuk szavaznék. "
végre egy értelmes mondat, öreg
ennyi pénzért én is szavaznék Orbánra
pénzért mindent lehet, és végül is én is magyar vagyok...

Kivlov 2010.02.19. 15:18:48

@olajoslajos:
az a probléma, hogy nyújtózkodhatnánk addig is mint megyó tette. Csak! A cigóknak munka nélkül egy vas se stb, stb.

Kenedy1 2010.02.19. 15:19:26

MEg a nagy lófaszt a szarházinak!

orvian 2010.02.19. 15:22:05

Akkor összefoglalom:a nyuggereket,Fuji híján vigyék fel a Kékesre,és hagyják ott.
Valamint:400 ezer munkanélküli van,de lesz 1M munkahely.
Az ország öregszik.Akkor?
Királyhegyi Pál(persze zsidó),mikor a kora miatt vegzálták,csak annyit mondott:Fiatal mindenki volt.!!
Sem zsidó,sem nyugger nem vagyok,csak igyekszem középen maradni.

StavrosMenace 2010.02.19. 15:22:18

@Luighi: A beárazós dolog nagyon jó ötlet lenne. Bajok: i) hol a rövid CV (PhD-vel) + utóbbi évek publikációi a pontozókról, ii) névtelen pénzügyi szakértők? aha, a csoport aki ad magára, és bevállalja, ritka gagyi, iii) ritkaszar honlap stan bisztró remix logóval. Így ezek a számok semmit nem érnek. Legközelebb szebb grafikonokat kérünk nagyonprofi excel junkie-k! (Még OV is mac-mester.)

desertstorm 2010.02.19. 15:22:20

Ha rám szavaztok, Franciaországig fog Magyarország határa érni és Gyurcsányi évi bérét fogjátok havonta kapni fizetésként! :-) Persze sok marha van az országban, akik a jólét ellenségei! :-)

egyittlakó (törölt) 2010.02.19. 15:23:30

@Luighi: "Sokat kell tanulnod, nagyon sokat! "

te takony, én a történelmet nem csak magyar könyvekből tanultam, hanem fellapoztam más forrásokat is, ezért még véletlenül sem vagyok elfogult a magyarokkal szemben
hogy ne legyél képzavarban, 1945-ben az ország itt hevert lebombázva, lepusztítva és sajnos a kommunistáknak kellett újjáépíteni
teljesen mellékes, mert a pusztulást a jobbosok hozták ide, nem a komcsik, de ahhoz gyökér vagy, hogy ezt felfogd

hunattila 2010.02.19. 15:24:05

@gitáros: Az a helyén van,a tiéddel ellentétben,tahókám.

SzaGyu 2010.02.19. 15:24:26

@ egyittlakó: Jó nagy bunkó vagy!
Nagy az isten mezeje, menj oda szántani, de te húzd az ekét. ÖKÖR.

Kenedy1 2010.02.19. 15:24:48

Ennek az országnak annyi ha ez a hülyegyerek lesz a miniszterelnök.
Isten óvja magyaroszágot tőle.

egyittlakó (törölt) 2010.02.19. 15:26:49

@SzaGyu: Csak ennyire futotta? Gondoltam is: kevés vagy nagyon...

Kivlov 2010.02.19. 15:29:24

@egyittlakó:

jobbosok??? :)))))))))))))) cciV

torró 2010.02.19. 15:30:15

"egyittlakó" valamelyik nap fel tettem egy kérdést,de nem kaptam rá választ! Ember ha valaki ebben a formában érvel, az semmivel sem különb mint a fasiszta ként titulált másik.És az a baj ezzel az "én is magyar vagyok" kijelentéssel hogy ott van előtte hogy "pénzért mindent"! És ez bizony komoly erkölcsi problémákat feszeget. Úgy látszik a szocik meg a szadesz pont ebbe a problémába bukik bele!!

loláb 2010.02.19. 15:31:18

Édes Istenkém, és még a fideszt vádolják felelőtlen osztogatással...

SzaGyu 2010.02.19. 15:34:43

@egyittlakó: Nem kívánok veled vitatkozni. A történelmet valóban nem csak a könyvekből ismerheted mert a vörös diplomát Moszkvában szerezted és két fejjel jöttél vissza bólogatni...
(Lezártam)

olajoslajos 2010.02.19. 15:36:41

@egyittlakó: A II.vh-t nem a jobbosok robbantották ki hanem az I.vh-t lezáró félresikerült békediktátum ami egyeseknek több szenvedést rakott a nyakába mint az előtte lévő világháború.

Dr Genya (törölt) 2010.02.19. 15:40:24

@olajoslajos: "A II.vh-t nem a jobbosok robbantották ki"
Igen,hitler közismert kommunista yolt.Sőt,csatlakozott hozzá a szntén komcsi mussolini és horthy is.

Luighi 2010.02.19. 15:41:20

@egyittlakó: Nomen est omen!? deiglenesen itt állomásozol New York-ból? (ami méginkább Telaviv, esetleg Moszkva! Szerintem!)

Az főként ruszkik által lerombolt országot a kétkezi dolgozók építették újjá a Moszkvából idevezényelt elvtársak ELNYOMÁSA ALATT csak rikán KOMMUNISTAKÉNT! Ugye hogy ugye! A "más források" milyen nyelven, milyen kiadóktól származnak? A nyelvre a tippem: jiddis?

orvian 2010.02.19. 15:41:26

@olajoslajos: Akkor a német nemzeti szocializmus szélsőjobbja az mi volt?

orvian 2010.02.19. 15:45:14

@Luighi: Mennyi időre tudod visszavezetni a felmenőid???
Biztos,hogy tiszta fajú fagy?

hunattila 2010.02.19. 15:45:39

@egyittlakó:
Miből gondolod,hogy náci vagyok,te komcsi-zsidó seggnyaló szarházi?!A szarháziék propagnda szövege az,hogy mindenki náci,aki szeretné megvédeni a hazáját a nagytőkések kizsákmányolása ellen,akik mögött persze jórészt a zsidó millárdosok állnak.te hol élsz,buzikám,még az anyád picsájában és nem látod milyen globalizált moslékvilágot akarnak ezek a disznók a világból csinálni?!Elhiszed azt a komcsi-zsidó mocskos szöveget,hogy szélsőséges az,aki szereti a kazáját és szeretne egy önálló,gazdag,jól működő országban élni?!Ehhez minden adottságunk megvan.Kilugozták a te szaragyadat is,menj izraelbe,azt lopd a napot ott.Kiárulták az orság jelentős részét szarér-hugyér a globalista tőkéseknek!te ezt nem látod,kisköcsög?!Eladósítottak minket több nemzedékre előre,hogy a szolgáik legyünk.Ezt nem látod át?!Milliárdosok lettek a közpénzek ellopásából,te faszcibáló!Ezt sem látod?!Ezekért a hazaáruló tetteikért minimum vagyonelkobzást és sokévi börtönt érdemelnek!A te életedet is elszarták,ha csak nem te is egy bérencük vagy,aki állampénzen védi a gazemberek nemlétező becsületét!A komcsik legalább annyira lepusztították az országot összefogva a zsidókkal,mint a nácik,ezt miért tagadod,te szélsőséges rákosi ivadék?!

Joseph Adama (törölt) 2010.02.19. 15:45:55

@Dr Genya: @orvian:

Szovjetek talán nem rohanták le Lengyelországot ???

olajoslajos 2010.02.19. 15:46:43

Ne értsetek félre lécci. Nyilván ők kezdték, de az ő megerősödésükhöz mi is vezetett????
Miért álltak mögéjük tömegek?
Jókedvükben? Mert enm volt jobb dolguk?

orvian 2010.02.19. 15:47:53

Nem fagy:hanem vagy,egyébként bármikor,bármilyen csillagot,keresztet,holdat kaphatsz.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.19. 15:49:14

@olajoslajos: 39. 10.01. németek, 39.10.17. oroszok lépik át a lengyel határt.

orvian 2010.02.19. 15:50:48

@William w.: Sőt :a finnekkel is próbálkoztak,de ezt most itt nem értem?

Luighi 2010.02.19. 15:52:46

@orvian: Ez hogy jött ide? Állítottam én ezt? Mint ahogy az ellenkezőjét se!
Orvos már látott?

Én "csak" NEM "ittlakó" vagyok , hanem NEKEM HAZÁM Magyarország! Ha tudod mi az!?

olajoslajos 2010.02.19. 15:53:17

@William w.:
Najó, kifejtem utoljára a kérdésemet hátha megérted. Hitler mögé miért álltak a tömegek? Hogy kerülhetett ő olyan pozícióba hogy kedvére háborúzgasson? Ez meg sem történik ha az 1.vh utáni béke nem nyomorintja meg a kontinens felét.
Így értettem.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.19. 15:53:36

@orvian:
Csak megállapítottam, hogy baloldal aktívan közreműködött a háború kirobbantásában.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.19. 15:55:53

@olajoslajos:
Nem cáfoltuk egymást, csak ez is hozzátartozik a II. vh-hoz, amit írtam. Nem csak a németek voltak agresszorok.

orvian 2010.02.19. 15:56:25

@Luighi: Azé'egy nickbe belekötni...
ittlakó v itt lakó...

olajoslajos 2010.02.19. 15:56:57

Nincsenek jobbosok ott ahol minden rendben van. Ott ahol nincsenek szőnyeg alá söpört politikai kérdések. Az ő megerősödésük általában csak a következménye egy hosszú folyamatnak.
Őszintén remélem hogy érthető voltam.

Joseph Adama (törölt) 2010.02.19. 15:57:58

@orvian: "egyittlakó" folyamatosan állítja magáról, hogy ő nem magyar. :)

SzaGyu 2010.02.19. 15:58:21

Arra megy most a politika, hogy alaposan megossza az embereket (társadalma)! Be kell látnunk: Ha így megy tovább, sikerülni is fog.
Nem egymással kellene vitatkozni, cikizni a másikat. Bár mindig vannak provokátorok, (@egyittlakó)megrögzött politikai bűnözők (@orvian) de előbb-utóbb kihalnak.

orvian 2010.02.19. 16:01:46

@SzaGyu: Fejtsdki,hogy miként provokálok???

Luighi 2010.02.19. 16:01:48

@orvian: Akkó' az "egyittlakó" is te vagy ? Nem a nickbe kötöttem bele! Válasz volt. Olvass vissza!

olajoslajos 2010.02.19. 16:02:13

Szeretném ha Mesterházy hosszútávú magyar állampapírokba fektetné a teljes családi vagyonát. Meg a pártkasszát is. Utána pofázzon...

orvian 2010.02.19. 16:02:52

Mi az ,ami szerinted provokáció?

SzaGyu 2010.02.19. 16:03:46

@orvian: Mennyi időre tudod visszavezetni a felmenőid???
Biztos,hogy tiszta fajú fagy?

Luighi 2010.02.19. 16:09:21

@orvian: Téged "megrögzött politikai bűnöző" nek tituláltak! Vedd ki magad a "write only" -ból és kapcsold be a read-ot is! A Provokátor az "egyittlakó". Bár nekem egyre inább úgy látszik ez a "kettő" 1.

orvian 2010.02.19. 16:09:50

@SzaGyu: Csak ennyi?Én például(szerintem),kun vagyok.De arra céloztam,hogy ebben az országban már annyian (át)jártak.
Melldöngető igaz magyar viszont sok van.Ki az,mi az,hogy Magyar?

Luighi 2010.02.19. 16:14:22

@orvian: "Ki az,mi az,hogy Magyar? "

Ha magadtól nem tudod a választ ennek a "klubnak" SOHA NEM leszel a tagja!

Joseph Adama (törölt) 2010.02.19. 16:15:49

Bár ez igen szorosan hozzátartozik szocik felelőtlen ígérgetéseihez. :)

desertstorm 2010.02.19. 16:20:27

Magyarok, Elvtársak, Nyugdíjasok stb.!
Szavazzatok rám, idehozom a Himaláját is, csak legyek a húsosfazék mellett! Ha már ott vagyok és nem sikerül, az pech...! :-)

karakter 2010.02.19. 16:20:29

Tisztelt hozzászólók!
Kinek is jó ez a szavazati rendszer?
"kopogtató" cédula? szerintem nevetséges.
Minden párt jelöljön akit akar, aztán majd én eldöntöm,hogy kire...
Tapasztalat: sokan nem merik még ma sem aláírni a kopogtatót...

Joseph Adama (törölt) 2010.02.19. 16:23:18

@karakter: Ez jelenleg 2 párt hisztije csak. (mdfszdsz-lmp).

SzaGyu 2010.02.19. 16:25:47

@orvian: Igazad lehet, csak az ilyen mondatok "Mennyi időre tudod visszavezetni a felmenőid???
Biztos,hogy tiszta fajú fagy?"
szerintem valahogy rosszul csengenek. Szerintem. Mi az hogy Magyar?
Szerintem: Aki annak érzi magát, az Magyar. Az más kérdés, hogy politikailag ki, hova tartozik. A "Melldöngető"-knél igazad lehet. Ők javarészt "disszidáltak" majd nagy hazafiként vissza jöttek és vívták a nagy szócsatát. Mi meg itthon maradtunk, végigszenvedtünk 40 évet és nem vertük mellünket.

orvian 2010.02.19. 16:26:11

@William w.: Köszi.József Attilának is azt mondták Öcsödön:olyan név, hogy Attila nincs.Erre írta azt:"...úgy éreztem,hogy a létezésemet vonták kétségbe.''

Joseph Adama (törölt) 2010.02.19. 16:27:11

@orvian: Sajnálom. Tőlem akár Napóleon is lehetsz . ;)

szürke_tag 2010.02.19. 16:30:39

A Mesterházy ugyanazt teszi mint a kommunisták, eddig tette. Hazudik éjjel, nappal meg akkor is ha nem mond semmit. A plakátján még mint Budapesti szerepel de hamarosan Szegedre költözik az elvtársaival. Aztán kaput.

orvian 2010.02.19. 16:30:48

@SzaGyu: Megnyugodtam,hogy legalább nem értesz teljesen félre.Élőszóban jobban el lehet kerülni a félreértéseket.Viszont összeveszni hamarabb lehet:)))

kovacssteve 2010.02.19. 16:31:06

nem hogy 5 ezerért, de még 500 ezerért sem szavaznék rájuk! nem valami szavahihető gyerek ez a mesterházy...

szürke_tag 2010.02.19. 16:33:03

Én Mesterházy -t inkább szarházinak nevezném, az jobban jellemző rá.

olajoslajos 2010.02.19. 16:33:51

@SzaGyu: ne vádoljuk őket. Ha mindenki szó nélkül tűrné a rosszabbodó körülményeket, már a halak sem másztak volna ki a szárazföldre. Az tény hogy észtosztaniuk éppen nem kéne.
Én is szerettem mikor a nagypapámnak magyarázta a kanadai testvére hogy milyen nyomorúságos az élet...

Luighi 2010.02.19. 16:35:32

@orvian: Lehet azért gondolod, hogy kun vagy mert gyakran hallottad "gyere ide kicsi Kohn-om" ? :-)

A Kun Béla is így járt, mert eredetileg Ő is Kohn volt...

Még jó hogy nem Grün, mert akkor meg Ződ lett volna a felvett neve :-D

csillagkutya seven 2010.02.19. 16:37:48

mesterházi egy undorító szar darab! és én szarra nem szavazok, de savazni annál jobban szeretnék rá...

orvian 2010.02.19. 16:38:13

@Luighi: Ez (szerinted) JÓ poén volt .Téged minősít.

Rwindx 2010.02.19. 16:38:28

Szánalom a köbön, meg azok is akik eladják az országot pár forintért ezeknek a mocskos tetüknek.

Luighi 2010.02.19. 16:39:18

A 2010 es szoci választási plakát: Tovarisi Konyec! Újratöltve!

orvian 2010.02.19. 16:39:49

@William w.: Köszönöm a linket.Kicsit hosszú,majd elolvasom.De akkor Kötöny sem igaz?

SzaGyu 2010.02.19. 16:41:27

Kicsit viccnek szánom: Dobjunk össze egy kis pénzt és csináljunk egy olyan oldalt ahol szóról-szóra feljegyezzük politikai hovatartozás nélkül, hogy melyik párt és politikusa mit ígért. Persze mind ezt dokumentálva (sajtó, kép és hang felvétel) Aztán amikor eljön az ideje, megnézzük mi is teljesül belőle...

orvian 2010.02.19. 16:46:10

@SzaGyu: Hogy gondolod a +valósítását.
Egyébként ki biztosítja,hogy nem mennek a tagok a választás után ölre.
Szerintem,aki benne van az már együtt tud(kissé szomorúan)örülni a másikkal.
Az ötlet nem rossz.

orvian 2010.02.19. 16:47:49

@orvian: Régen voltam ennyire nyugodt(kevéssé vad)oldalon.

SzaGyu 2010.02.19. 16:57:59

@orvian: Szerintem a választások után már nincs miért ölre menni, bár addig sem érdemes. A leendő kormányt szembesíteni kell az ígéreteivel, mert már annyit hazudott az összes volt kormány, hogy lassan nem lesz annyi csillag az égen! Megjegyzem: FIDESZ is érzi ezt valahol, azért óvatos és nem minden áron megy bele az ígérgetésekbe. Lassan a sok ígéret miatt "új alapokra kell helyezni az országot" ez érződik is az össznépi hangulaton.

y b 2010.02.19. 16:58:27

kapjon mindenki 5k-t aki nem megy el szavazni! analfabékák legelább otthon maradnának

SzaGyu 2010.02.19. 17:04:04

@you bet: A mi utcánk nem megy el a választani, (ide az 5ezret) mert a posta nem kézbesítette a mai napig sem a kopogtató cédulát. Lehet, hogy az MSZP visszatartotta magának?

orvian 2010.02.19. 17:04:28

@SzaGyu: Hát...
Te mondtad rám,hogy a megosztásban veszek rész,pedig nem igaz.És én félek,ha a sok kiábrándult ember nem kapja meg amit akar,(amit várt)akkor mi lesz?

belagezabela 2010.02.19. 17:08:46

Elég már a nyuggerekből.

orvian 2010.02.19. 17:09:06

@SzaGyu: A posta logisztikai központjában dolgozom:ott nincs,tehát a posta legalább ebben tiszta.

kovacssteve 2010.02.19. 17:12:08

kíváncsi leszek hogy ezek után a szegény megvezetett nyugdíjasok például kire fognak szavazni?

SzaGyu 2010.02.19. 17:12:46

@orvian: Nem igaz. Én csak arra az ominózus 2 mondatodra értettem a politikai bűnözést. A többi nem vonatkozott rád.

orvian 2010.02.19. 17:18:30

@SzaGyu: Utoljára egy normális oldalnak indult,majd femininné vált oldalon egy mátriárka szedte ízekre,és értette félre minden "szavam".Otthagytam.
Itt most nem, zavar.Mert nem az egész lett félreértve.
süti beállítások módosítása