BUKSZ

Minden, ami tőzsde. Meg egy kicsit az is, ami nem.

Hírek

Portfolio Blogger

Utolsó kommentek

Címkék

abramovics (1) adóforintok (1) akvizíció (4) alakzat (1) állami (1) államkincstár (1) apple (2) áram (2) arany (1) aranytömb (1) árfolyam (21) árupiac (1) atom (1) audi (1) autó (3) ázsia (2) ballmer (2) banán (1) bank (13) bankár (3) befektetés (17) befektetési alapok (1) benzin (6) bertha (1) bét (1) betét (1) beva (1) bioetanol (1) bizonytalanság (1) bkv (2) blacberry (1) bróker (1) buffett (1) bukás (2) bux (2) bűz (1) búza (1) cápa (1) capital partners (1) certifikát (1) city (1) commodity (3) csaj (1) csalás (1) cseh (1) csőd (1) csúcs (4) cukornád (1) dax (1) diplomácia (1) divat (1) dízel (1) djuice (1) dobál (1) dollár (2) drága (2) drágakő (1) dubai (1) econet (1) élelmiszer (2) elemzés (1) energia (4) erőmű (1) értékteremtés (1) esés (7) etikátlan (1) euró (1) eurózóna (1) federer (1) fejlődő (1) felelősségvállalás (2) felmérés (1) felvásárlás (1) fidesz (2) flash (1) foci (1) font (1) forgalom (1) forint (3) fund (1) fűtés (1) fúzió (1) garros (1) gáz (5) gazdag (3) gázolaj (4) gazprom (2) gázvita (2) gdp (2) geotermie (1) goldman sachs (2) görög (2) görögország (2) guru (1) gyémánt (1) gyógyszerlobbi (1) gyurcsány (4) h1n1 (1) háború (1) hedge (1) hedge fund (1) hibrid (1) hitel (1) hitelválság (3) hosszú táv (1) hülyeség (5) humor (2) hurrikán (1) infláció (1) ingatlanalapok (1) iphone (1) ipod (1) irán (2) jockey (1) jótékonykodás (1) kalóz (1) kamat (1) kampány (1) katrina (1) kenyér (1) kína (2) kínos (1) kockázat (2) kocsis (1) kommunizmus (2) kormányszóvivő (1) kötvény (1) közbeszerzés (1) közlemény (1) közszolgálat (1) kukorica (2) külföldi (1) labdarúgás (1) légitársaság (1) lemondás (1) lobbi (1) london (2) lopás (1) lufi (1) luxus (2) madoff (2) mák (1) marx (1) matáv (2) megtakarítások (1) menedzsment (2) miniszter (1) mol (2) mtelekom (2) mtv (2) mvm (2) nadal (1) napkollektor (1) navracsics (2) nemesfém (1) nyomor (1) nyse (1) nyugdíj (6) nyugdíjpénztárak (1) oba (1) olaj (17) olajár (1) olajársokk (1) olajmező (1) olajpiac (1) olajplatform (1) olajsejk (2) olajtartalék (1) olcsó (1) olimpia (2) oltás (1) öngondoskodás (2) opec (2) orosz (5) oroszország (1) ország (2) őrület (1) ostobaság (1) osztalék (1) pánik (6) pannon (1) peking (1) pénzpiaci (1) pénztárak (1) pga (1) piramisjáték (1) pláza (1) politika (1) portfolioblogger (19) profit (2) pszáf (1) puma (1) rablás (1) rally (1) recesszió (1) reform (1) rekord (3) részvény (16) rita (1) rizs (1) roland (1) rombolás (1) short (4) sky (1) skyeurope (1) slovenije (1) soros györgy (1) spekuláció (7) subprime (1) száguldás (3) szakad (1) szavazás (1) szegény (1) szerbia (1) szétesés (1) sziget (1) szijjártó (1) szijjártó péter (1) szlovák (1) szlovénia (1) szollár (1) szomszédok (1) sztrájk (1) támogatás (1) technikai (1) telekom (1) telekommunikáció (1) telenor (1) tenisz (1) terrorista (1) tiger woods (1) tojás (2) tőzsde (30) transzparencia (1) turbo (1) tv (1) üdvözlőlap (1) ukrán (2) usa (6) üzlet (3) választás (1) válság (31) váltságdíj (1) veres (1) vicc (7) video (1) zakó (4) zuhan (1) zuhanás (11) Címkefelhő

2009.03.24. 11:20 Dr. Justice

Gyurcsány lemondása tök mindegy

Hősünk felett alkoholgőzős mámorában átlép a történelem, de eközben a nadrágszárán óvatlanul bekukkantva rémülten veszi tudomásul, hogy nincs rajta alsónadrág. Visszaájul, hogy aztán csak órákkal a "Nagy Lemondás" után eszméljen rá, hogy mennyire fáj a feje, és éhes is. Menten mozgásba lendül a Mozgásban Nem Lévő Ország fővárosában, és jól érzi magát. A helyzet ettől persze még szar.

A gyógysör tényleg működik

25 éves vagyok. Szerintem ennek megfelelő mennyiségben bulizok (édesanyám biztosan más mércét használna), és általában véve igyekszem jól érezni magam. Egyáltalán nem érdekel a politika. Pénteken ráadásul két szívbéli jóbarátom születésnapját ünnepeltük a törzshelyünkön, a 6tusban (ejtsd: sziksztusz, Nagydiófa utca, nagyon barátságos kis hely) szóval Gyurcsány Ferenc másnapi (nem szeretem ezt a szót) szombati lemondásáról enyhén szólva nem azonnal értesültem. Délelőtt valamikor ugyan felkeltem fél órára (talán valami balsejtelem gyötörhetett), de nem találtam a kapcsolatot az engem körülvevő világgal, és visszafeküdtem.

Azért megszokásból, meg mégiscsak ebben az online világban élek és dolgozom, megnéztem az Indexet mielőtt egy cimborám negyedik telefonhívására délután 5-kor végre elindultam ebédelni. Gyurcsány Ferenc lemondott. Gyorsan átfutottam egy-két cikket, összeraktam mi van, meg belenéztem a videóba, de annyira fájt a fejem, hogy nem bírtam nézni ahogy tekergeti magát, inkább lementem a BarLadinoba egy marhaburgerre meg gyógysörre.

És ennyiben maradtunk Gyurcsány Ferenccel, meg az ő lemondásával. Illetve nem teljesen, a haverommal még a következő párbeszédet sikerült előadnunk ebéd után, úton hozzá, hogy nekilássunk egy kiváló társasjáték-partinak (el kellett ütni az időt, még csak 6 óra volt, a 6tus szombaton 8-kor nyit).

Én: Gyurcsányt hallottad?
Ő: Nem, mi van?
Én: Lemondott.
Ő: Tényleg? Nem tudtam...
Én: Tényleg.
Ő: És?

Váltottunk még néhány bágyadt mondatot a lakásáig, ő is belenézett az Indexes cikkekbe, elindította a videót, de addig se jutott benne, mint én, aztán egyetlen szó sem esett róla egész éjjel. Pedig jöttek még srácok, a 6tusba is beültünk - az aztán az igazi okoskodós hely - de senkiben fel sem merült az igény, hogy a "magyar politika drámai fordulatát" boncolgassa, volt nekünk témánk elég. Pedig a társaságban mindenki "társadalomtudós" közgazdász volt, különböző területeken, van, aki energiapiaci szabályozással foglalkozik, van vállalati hitelezésben dolgozó arc, szervezetfejlesztési tanácsadó, meg jelen voltam jómagam, pénzügyi-gazdasági zugfirkász (illetve még az öcsém, aki mérnöknek tanul, de ő még annyira sem politizál, mint a többiek...).

Leszoktattak a politizálásról

Emlékszem egyébként, hogy egyetem alatt, nagyjából másod-harmadévig késhegyre menő viták zajlottak egészen spontán helyeken, kezdve a Közgáz négyes előadója előtti büfétől a házibulikon át a kettes metróig a politikai dolgokról ugyanebben a társaságban, de aztán szépen leszoktunk róla. Pontosabban leszoktatott az inkompetens gyülekezet, amely a mai magyar "politikai elit" néven fut. Az egyik szélsőtől a másikig, szépen körbe, együtt, összefogásban.

Persze nyilván van sok korunkbeli, aki képes még komolyan felmérgesedni valamelyik idiótán, vagy egy buliban a második unikum után váratlanul kiesik a szájából egy narancsszínű "Gyucsány a hibás!"-ozás, aztán az ember azt se tudja, hova nézzen kínjában, de én általában véve nem ezt látom. Sokan vagyunk inkább olyanok, akik kénytelenek vagyunk a munkánk miatt sok egyéb mellett a politikával is képben lenni, de ettől csak még üdítőbbnek érezzük a meló azon részét, amikor nem ezekkel a balfaszokkal kell foglalkoznunk.

Az egész pedig azért van, mert nincs egyetlen reális alternatíva sem (a reálison van a hangsúly, a francia forradalom képregényváltozatán felnőtt álomkórosokat nem számolom ide). Gyurcsány lemondása tök mindegy. Nem számít. Az sem számít, hogy milyen forgatókönyv szerint zajlik az elkövetkező egy év. Lehet dekázni, centizni, matekozni, taktikázni, konstruktívni, előrehozni, Sólyomolni meg Bokrosolni, teljesen mindegy, mert úgyis ugyanaz lesz az eredménye: semmi. Az egész színház lényege, hogy pont úgy fogjuk kihajítani ezt az egy évet, mintha Fletó is másnaposan hevert volna otthon ezen az idióta szombat délelőttön, és nem ott billegeti bús fejét a pódiumon. A következő brigád meg 2010-től (vagy már 2009-től) jól kihajítja a következő négy évet is, ez is tuti.

Na, én azt nem fogom itt megvárni. A 6tust azért sajnálni fogom.

137 komment · 1 trackback

Címkék: politika gyurcsány lemondás


A bejegyzés trackback címe:

https://buksz.blog.hu/api/trackback/id/tr891022022

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MALACKA NEWS 2009.03.24. 15:26:17

Átkúrás reloaded A "mi ferink" ismét bizonyította, a történelem ismétli önmagát, pláne ha ismételtetik. Márpedig ő ismételteti. Előbb elmondott egy őszödi remixet (erről majd később), aztán folytatta egy kiadós átkúrással, amihez persze lelkesen tapsik…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manager2008 2009.03.24. 13:28:21

Az Index információi szerint lehetett volna más is az utolsó Gyurcsány-csomag. A PM-ben elkészült egy, a kormány által elfogadottnál lényegesen szigorúbb intézkedéseket, a szociális támogatásokat sokkal komolyabb mértékben visszavágó csomag. Ennek a költségvetés kiadási oldalára gyakorolt hatásai százmillárdokban mérhetők, idén 200, 2010-ben 600 milliárd forintot spórolhatott volna a büdzsé.

De a kormány, alighanem párton belüli, illetve a nyilvánvaló társadalmi ellenállástól, saját szavazóbázisának szétzilálásától tartva, nem vállalta a terveket. Úgy tudjuk, most az új kormányra várva a pakk ismét előkerült: a szocialista frakcióban egyre másra köszönnek vissza a PM számai és javaslatai, amiket most „próbálnak lenyomni a képviselők torkán”.

Szóval süllyed a hajó, és távol a sziget.

dávidka22 2009.03.24. 13:29:42

fsdf
Hú, sokmindent lehetne reagálni, de nincs időm. De egy dolgot mindenképpen. HORN GYULA VOLT AZ EGYETLEN A MINISZTERTANÁCSBAN, AKI NEMMEL SZAVAZOTT A HATÁRNYITÁSRA. Érted? Attól, hogy ő volt a külügyminiszter, s ezért ő kellett, hogy végigvigye, az nem jelenti, hogy támogatta. Ő ELLENEZTE. És nehogy már egy emberiség elleni bűntettet (56, sortűz) elkövető ember legyen a felhozható példa 2009-ben, könyörgöm! ...

manager2008 2009.03.24. 13:30:16

@ChatMan: A baj csak abban van, hogy tök mindegy milyen a parlamanet összetétele, és ki a miniszterlenök, ha nem vagyunk versenyképesek, és nincs motivált munkaképes rétegünk, aki behozza a költségvetés lemaradásait.

Spórolásból még nem gazdagodott meg senki.

Hunfucius 2009.03.24. 13:30:46

Az szomorú, ha már csak vállrándítás a válasz az ország ügyeire...

Én azt mondom mindenki építsen és rakjon rendet a saját háza táján becsülettel, akár árut tölt a polcra, akár miliárdokról dönt.

Te mit tennél, mit tettél a magyar csodáért?
magyarcsoda.blog.hu/2009/03/16/te_ma_mit_tettel_a_magyar_csodaert

Ami Gyurcsányt illeti: magyarcsoda.blog.hu/2009/03/23/szakembert_az_orszag_elere

MasterMason 2009.03.24. 13:31:22

Kurva mindegy, hogy megbukott a feri, viktor nem megbukott?
Azért váltották le 2002-ben mert a kutya nem volt kíváncsi a kolbásztöltögetős hazudozós mini diktátorra. Most elmegy az elmebeteg feri, jön helyett vissza a 2x bukott másik diktátor.

énlennék 2009.03.24. 13:39:10

Viktorunkat még a beszédhibás Megyó is szénné alázta 2002-ben, sosem felejtem el azt a miniszterelnök-jelölti vitát!
:-DDDDDDDD
Fletó 2006-ban pedig átgázolt Vikin, egyszerűen a sárba taposta, míg az moslyogott meg pislogott a hazugságokon. :-))))
Bazeg....
Kiba' gyenge vezíreink vannak sajnos.... Bakfitty a mind. (Vélelmezem, hogy ezt az emberek 80-90%-a így látja. Kutya és eb tipikus esete.)
ABCÚG az összesnek/-sel/-re!

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.03.24. 13:39:53

Szerintem teljes tévedés ez a nihilista hozzáállás. Nem siránkozni kell, hogy jáááj, nem jó a politikai elit, hanem tenni azért, hogy olyan legyen, amit szerzőnk jónak gondol.
Pedig jelenleg viszonylag egyszerű a képlet: az MSZP bázisát a nyugdíjasok és egyéb inaktívak alkotják, tehát az MSZP nekik fog politizálni, kormányozni, sok-sok szociális transzferrel és magas elvonásokkal. A Fidesz bázisát az aktívak adják, így - az 1998-2002-es időszakot alapul véve - feltételezhető, hogy nekik fog kormányozni, alacsonyabb elvonási szinttel, kevesebb transzferrel. A két út közül melyik ígér élhető jövőt egy 25 éves értelmiségi számára?

manager2008 2009.03.24. 13:40:15

@D - Lord: HA Viktor kerül az élre akkorát fog bukni, hogy a FIDESZ is eltűnik vele együtt a tengerben.
Mert most kevés a duma, itt már valamit csinálni is kellene, nem csak a bútort cserélni szebbre és a titkárnőt keményebb fenekűre és engedelmesre a minisztériumokban.
Pedig ott ez a szokás, dolgozni igazán még nem láttam ott senkit, mert azt sem tudják hogy az mi a franc.

Bezzeg a kölcsönös előnyök kiharcolására folyik a küzdelem egész nap (bonyolult útvonalak kidolgozása az állami pénz magánná tételéhez). Ez is kemény meló az igaz, ha nem akarnak megbukni, csak nem annyira pozitív (igaz ÁFA az lesz belőle)))))

manager2008 2009.03.24. 13:42:28

@TuRuL_2k2: A Fidesz bázisát azok adják, akik nem fértek be az MSZP holdudvarába.
Jobb ha ez el is hiszed.

citrix 2009.03.24. 13:43:50

@Petrocz: Logikus:ha megmaradt volna a vizotdíj (a'la 300.-),a gazdaság lényegesen jobb állapotban lenne.A hangsúly a lényegesen van.Nem ám a megszámlálhatatlan pótlékot,segélyt,támogatást,tizenixedik havi nyugdíjt,ingyen utazást,önkormányzatok számát,állami hivatalok burjánzását kellene visszafogni jelentősen.Dehogy,az a 300.- pénz,az mindennek a rákfenéje.

djretro 2009.03.24. 13:46:33

Sok értelmes hozzászólást olvastam. Jó részükkel teljesen egyetértek. A baj az, hogy sajnos minden nép azt kap, amit megérdemel. És mi is azt kapjuk. Hogy miért? Mert teljes a közönyösség, a politikusok pedig ezt tökéletesen érzik. Ezért azt tesznek, annyit lopnak, csalnak és hazudoznak, amennyit csak akarnak. Hiszen nagyon jól tudják, megtehetik, nem lesz összefogás, nem lesznek tüntetések azért, mert mondjuk most éppen az MVM-ből nyúltak le 10 Mrd-ot, vagy mert éppen az MVM emiatt leváltott vezérigazgatója a BKV vezére lett és még sorolhatnánk azokat a csalásokat és döntéseket, amelyek töredéke után mondjuk Franciaországban már felgyújtották volna a parlamentet... Ott nem is mernek a politikusok ennyire szemérmetlenül lopni és hazudozni.

manager2008 2009.03.24. 13:47:13

Az egész politikai elit 80%-a egy kecskefarmot sem tudna gazdaságosan működtetni. Bármennyire is nem tetszik, képzett és gyakorlott csirkefogói az MSZP-nek vannak.
Idealista, gyakorlatlan, agyilag halvány hülyékkel viszont nem lehet sikereket elérni akkor sem, ha szeretjük őket mert olyan aranyosak, ártatlannak tűnnek (de nem azok, csak a lopáshoz is hülyék és nem mernek mozdulni).

Volt olyan akkor kisgazda politikus, állami vezető (Torgyán csapat), aki bizalmasan megkérdezte tőlem hog yhogyan kellene egy kis pénzt csinálni hogy ne legyen baj ))))
Lásd Szabadi Béla is megpróbálta, pedig ő volt a legokosabb a hülyék közül, és mi lett a vége.....

Mit várunk tehát?

neutrinoo 2009.03.24. 13:48:08

Szerintem nem mindegy.

Mondom úgy,hogy nekem is tele van az összes párttal a tököm.

3 lehetőség volt.

Nem mond le. marad minden a régiben

Lemond és marad minden a régiben

Lemond és talán találnak valakit aki legalább néhány értelmes lépéssel helyrepofozza a költségvetést.

Amire te gondolsz az inkább az általánosságra vonatkozik. Most az is nagy eredmény lenne,ha nem kerülnénk csődbe lásd egy értelmesebb gazdaságpolitika.

Egyébként az is veszélyes dolog.ha teljesen elfordulsz a politikusoktól,mert akkor az esélyed sem adod meg ,hogy jöjjön egy normális.

Sose lehet tudni előre.

énlennék 2009.03.24. 13:51:06

dídzséjretro:
ezt magyarázd el egy Fidesz-szimpatizánsnak.
Hogy "mindenkinek (=az ország minden választópolgárának) olyan miniszterelnöke van, amilyet megérdemel" (=Fletó).

Ilyennel én már próbálkoztam, és majd' leharapták a fejem.

citrix 2009.03.24. 13:51:55

"Ha valaki tudja hogy egy gyermeket sem képes felnevelni, akkor ne szűljön 10 gyereket, hogy gyengítse a többiek lehetőségeit, a kifizethetetlen segélyekkel, és emellett szétlopja az egész környéket, felszedi a vasúti sineket és sorolhatnám." 100%-ig igazad van.Csak az a bibi,hogy a fentiek pont elegen vannak hogy egyik vagy másik párt számára eldöntsék a választást,tehát ellenük nem hoznak népszerűtlen lépéseket.Hívatkozva eujópaiságunkra,mert azok vagyunk ám ha beledöglünk is.

TuRuL_2k2 · http://maglyatuz.hu 2009.03.24. 13:57:55

@manager2008:
Egyrészt kevered a bázis és a holdudvar kifejezések jelentését.

Másrészt még akkor sem lenne igazad, ha nem kevernéd: vannak kutatások arról, hogyan korrelál az egykori MSZMP-tagsági viszony az MSZP-re való szavazási hajlandósággal. Erősen.

neutrinoo 2009.03.24. 14:06:07

@citrix: orbitális baromság. nem rajtuk múlik. amúgy meg nem arról van szó hogy fogy a magyar? akkor most sokat szűljünk, vagy ne? ha cigánynak van 10 gyereke az lopja a segélyt,ha magyarnak lenne az meg akkor mi lenne? anyám...

manager2008 2009.03.24. 14:08:58

@citrix: Én azt nem mondtam hogy ilyen időkben a választásokkal kell az időt eltölteni.))))


A demokratikus választásokkal való játék a mai technikai lehetőségek mellett egy ökörség.

Az az ember aki még azt sem tudja eldönteni hogy a kezében lévő pénz mire való, és elissza , játékgépbe dobálja, és közben a gyereke éhezik, az ugyanolyan szavazati joggal rendelkezik mint Bokros Lajcsi. 1:1

Tehát ebből csak és kizárólag hülyeség tud kijönni, semmi más.
Akkor meg min csodálkozunk?

A fejlett államoknak megvannak erre a kifejlesztett technikái hogy a hülyéket hogyan lehet manipulálni, és akkor min1 mi van.

Nekünk ez nem megy.

Adjuk fel és pld. jöjjön újra egy Habsburg, legyen királyság és kész, akar a franc választgatni hülyék közül, mert sajnos a köztársasági elnökök és a miniszterlenökök is kb. hasonlóak mint a nép egyszerű fiai.

Aranyosak , igyekvőek, és becsületesek mint egy óvodai nagycsoport.
Ez jó is lenne így, ha egy gazdag óceániai szigeten élnénk ahol van meleg, végtelen kaja, pálmák és szép nők, és csak az esti táncrendet kellene eldönteni maximum de azt szigorúan demokratikus keretek között))).

Bit Rot 2009.03.24. 14:10:12

Dehát Gyurcsány nem is mondott le!

Ha lemondott volna, most ki kellene írni az új választásokat.

HunVanHungary? 2009.03.24. 14:14:17

bár nem olvastam el , de annyit mondhatok a kedves blogírónak ,hogy valóban nem lesz könnyebb ha gyurcsány lemond , de legalább nem az a f_szfej lesz a kormány élén akinek ezt az egészet köszönhetjük...

HunVanHungary? 2009.03.24. 14:15:50

mondjuk az is lehet h kapunk egy rosszabbat az MSZP-nél soha nem lehet tudni...

star77 2009.03.24. 14:16:35

Itt mindenki csak pofázni akar.meg csak pofázik.arról,hogy mit kellene tenni.aztán meg,ha tenni kell vmit,nem teszik.csak pofáznak tovább,hogy miért nem teszik...kicsit olyan,mint a magyar foci.évtizedeken át megvolt magyarázva minden,hogy nincs pénz,szembe fújt a szél,csalt a bíró,nem jött a befektető,hülyék a szurkolók,de elindultunk,beérik a csapat,majd a következő vb,meg eb selejtezőkön...aztán meg hol tartunk most?tehetséges játékosok vannak persze,mindig is voltak,de ez az egész magyar labdarúgás egy komplett nagy kaki.a bajnokság egy vicc,a stadionok az összedőlés határán,ha nem,majd lebontják,az utánpótlás egy utópia,és csak a duma duma duma van.utóljára 1986 ban voltunk a mexikói vb.jó,leégtünk az tény.de az akkori kapitány mezey györgy azt ígérte,ha haza jönnek részletesen beszámol a vereség okairól.azóta várom ezt.annyit minden esetre megtudtunk,hogy szar volt a tészta....
Minden politikust le kell váltani,különben soha nem lesz itt rend.

Nándesz 2009.03.24. 14:17:40

Remek, indulj
viszlát

ToMorgan 2009.03.24. 14:18:02

@Bit Rot: Mér, Meggyó után kiírták?

Butaság, egyáltalán nem kell, a párt bizalmatlansági indítvánnyal elmozdítja és mást rak a helyére.

manager2008 2009.03.24. 14:18:59

@TuRuL_2k2: tévedsz nem kevertem össze.
Nem a szavazás szempontjából érdekes bázis a fontos hanem az a kör akinek jut is a zsákmányból.
A többi csak balek.

Persze hogy a baloldali neveltetésű emberek szivesebben szavaznak az MSZP re mint a KDNP embereire. A FIDESZ és az MDF zavaros demagógiával és szlogenekkel operál, élő ember nem tudja kitalálni mit is akarnak (különösen vidéken) de rájuk szavaznak mert ott meg a régmúltból visszaköszönő emlékek miatt nem szimpatikus a szocializmus.

Ott elég, ha lengetsz pár zászlót, méred a sört ,nyomod a lagzilajcsit, magyarkodsz plébános úr elmondja a követhetetlen szövegét (a végére vagy elalszol vagy nem tudod honnan és hová akar eljutni - jobb mint Hofi Géza) és ha ki sem írod melyik párthoz toborzol akkor is megvan egy csomó embered (akinek egyébként fogalma sincs gazdasági kérdésekről (amiről kvázi dönt a szavazáskor) - még a bankszámlák használatáról sem.)

És? A választás után mi van? Ez egy vicc.

OmegA404 (törölt) 2009.03.24. 14:20:12

Csak mondott valamit, amit nehezen hiszek el: hogy eltávolítja az akadájt, mégse érzem, hogy nagyon áramolna a szar a latrinában... Ezek szerint még erősen idebűzlik a tohonya hazug... Taktikázgass csak ferike a XXI erkölcsei messze alúlmúlják a XX századét. Gondolom ez lesz a buksid után is.

OmegA404 (törölt) 2009.03.24. 14:22:04

@manager2008: reméljük nem lesz állásod...

Voltál már vidéken paraszt?

djretro 2009.03.24. 14:22:17

@énlennék: Nem az a lényeg, hogy jobb oldali vagy bal oldali szimpatizáns vagy. A baj az, hogy legfeljebb a csőcselék nyilvánítanak véleményt valamilyen demonstrációval de ők is csak akkor, ha Orbán atyánk szólítja őket, lásd 2006. okt. 23.
De történhet bármilyen csalás, sikkasztás BÁRMELYIK párt részéről, csak a közönyösség a válasz, például: "Menjünk a francba ebből a szemét országból" vagy ilyesmi.

manager2008 2009.03.24. 14:25:22

@neutrinoo: Igazad van ugyanaz lenne, de mégsem.
Mert olyan hülye magyar már nincs aki saját magát nyomorba dönti azzal hogy gyárt 10 gyermeket, akkor sem ha azok nagyon aranyosak, csak éppen nem tud nekik enni adni, mert azért az már idegesítő tud lenni ha a nyakadon bőg egy tucat gyerek.

De ha szabad lopni, sőt még biztatják is rá, (családi pótlék, szoc pol, segélyek hada) akkor a technikáját én is szivesen gyakorlom (most is), és még gumira sem kell költeni.
Te majd eltartod....

feltételes reflex 2009.03.24. 14:29:16

@boj: nem mindegy mekkora tételben lop valaki? szerintem tökmindegy.

Ezért tart itt ez az egész kóceráj, mert mindig van mentség a lopásra, csalásra.
Ha 5-6 üveg fölött szemet hunyunk, akkor milyen alapon háborgunk a nagyobb tételeken??? :o

QM 2009.03.24. 14:29:17

@Petrocz "Mert az igaz, hogy a hitelért 52 helyett most 79 ezret kell fizetni, viszont nincs 300Ft-os vizitdíj, győzött Magyarország"

Rákérdezhetek? SZDSZ?
Fújjad,fújjad, akor igaz lesz, hogy bármi köze is van a kettőnek egymáshoz. Persze többször 300 ft-ből, több valóság show "szakértőt" is kitudtatok volni hozni magatokból. Nem csak ezt a nyomoronc HÁ-t.

manager2008 2009.03.24. 14:29:22

@OmegA404: Mellényúltál, szórakozásból!!! vagyok is.
Jobbak a termelési eredményeim mint a környéken bárkinek ))), mert elolvasom a szakirodalmat, képes vagyok eligazodni a bonyolultabb gazdálkodási ismeretek között is, ami a helyieknek nem igazán sikerül. Most már nem szégyenlik megkérdezni hogy mi a francot csinálok hogy nekem működik a dolog.

Mellesleg állást azt csinálok magamnak annyit hogy ha 48 óra lenne egy nap akkor sem unatkoznék.

Milisztár 2009.03.24. 14:33:30

Gyurcsány lemondásával semmi sem fog megoldódni, csak a közhangulat lesz jobb 1-2 hétig. Viszont a legokosabb politikus kiesik (vagy kijjebb esik) a játszmából.

feltételes reflex 2009.03.24. 14:34:32

@djretro:

"sajnos minden nép azt kap, amit megérdemel"

egyetértek.

djretro 2009.03.24. 14:38:51

@manager2008:
Igen, látni kell, hogy a gondolkodni képesek hányada a társadalomnak csak kb. 20%-át teszi ki. Viszont a maradék 80% dönti el a választások kimenetelét. Ők a birkák. Mi a 20%-ba tartozunk, azért tudunk ezekről a dolgokról értelmesen elbeszélgetni. A maradék 80%-nak fogalma sem lenne, miről írogatunk itt, mégis az ő kezükben van a mi jövőnk is. Ez a demokrácia. És a demokrácia recesszióban még kevésbé működik, mint amúgy. Hiszen minden magyar politikus úgy tereli a birkákat, hogy azok meg ne haragudjanak rájuk.

citrix 2009.03.24. 14:39:32

"amúgy meg nem arról van szó hogy fogy a magyar? akkor most sokat szűljünk, vagy ne? ha cigánynak van 10 gyereke az lopja a segélyt,ha magyarnak lenne az meg akkor mi lenne? anyám..."Szó sincs róla hogy lopja:egyszerűen alanyi jogon jár mindenkinek.És ne a lennéről beszéljünk,hanem a vanról.Ha valaki egy azaz egy gyereket se tud felnevelni önálló jövedelemből hanem csak segélyekből és családi pótlékból,az miért szülje meg az ötödik,hatodik és a többi gyereket?Ezzel csak újratermeli hatványozottan a nyomort,a segélyesek számát.Ennyiből se taníttatni,se becsületes életre nevelni nem lehet,ezt mindenki tudja.Mit lát maga körül,milyen körülményeket?Lehetne többet is adni,ha lenne miből,de nincs.Még ennyire se fogja futni a jövőben.Az ilyen rosszul szocializált gyerekekből aligha lesznek tanult,intelligens,pozitív gondolkodású szorgalmas jogkövető felnőttek.Ezek tények.Álmodni persze lehet szépeket,csak kellemetlen lesz az ébredés.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.03.24. 14:47:48

Én egy dolgot nem értek: A siekres vállalatoknál sem az alkalmazottak választják ki az igazgatót, miért kellene, hogy egyországban így legyen? Ráadásul ez az ország mégcsak nem is sikeres.

Nem tartanám hüyleségnek egy iq teszt kitöltését szavazás előtt....

Gurney Halleck 2009.03.24. 14:52:11

@djretro: mekkora mázlink van nekünk, hogy fényetek bevilágítja a sötétséget...:)

djretro 2009.03.24. 14:52:45

@feltételes reflex:

"Ezért tart itt ez az egész kóceráj, mert mindig van mentség a lopásra, csalásra.
Ha 5-6 üveg fölött szemet hunyunk, akkor milyen alapon háborgunk a nagyobb tételeken??? "

Teljesen igazad van. Ez itt hozzáállás beli kérdés. Valóban részben ezért tartunk ott, ahol. És azért is, mert aki látja ezt, csak szemet huny és foglalkozik tovább a saját dolgával. Vagy úgy érzi, hogy ez felhatalmazza arra, hogy ő is lopjon. A LOPÁSHADJÁRATOT az MDF kezdte 1990-ben. Azóta minden párt kötelességének érzi, hogy ezt folytassa, nehogy lemaradjon a vagyonosodásban.

Gurney Halleck 2009.03.24. 14:54:05

@Toth_Ildiko: egyetértek. ugyanezt kéne baszás előtt is, és akkor talán nem születne annyi kretén...továbbá egy csomó más helyzetben is jól jönne egy iq teszt. pl. kommentelés előtt is kitöltetném...:)

djretro 2009.03.24. 14:56:18

@Gurney Halleck:
Ezek szerint birkának tartod magad. Fő az önkritika, ahogy Gyurcsány apánk is ezt gyakorolta szombaton.

Gurney Halleck 2009.03.24. 15:01:08

@djretro: nem "barátom", szerintem te tartod magad egy kicsit sokra. A birkák amúgy sokkal okosabbak, mint azt te elképzeled.

manager2008 2009.03.24. 15:04:34

@djretro: Szerinem a jelenleg elképzelt demokrácia felfogással nem is lenne baj ha csak az emberek közvetlen környezetére érvényes döntéseket kellene megszavazni.Ez mehetne akár havonta is, mert az interneten szavazhatna mindenki fontos kérdésekről szinte folyamatosan.
Mondjuk egy kerület dolgai átláthatóak mindenkinek a városokban is, és működhetne a dolog.
Az országos dolgok viszont nem egyszerűek, kétkamarás parlamantet kellene csinálni az egyik választott (csak jóváhagyó felsőház) a másik szakértő legyen a napi ügyek megvitatására.

manager2008 2009.03.24. 15:10:50

@Gurney Halleck: Teljesen igazad van, például nálad is jobban ismerik a fűféléket, és még bégetni is tudnak bármit kérdezel, az értelmét nem is kell vizsgálni, mert ezt a parlamentben sem szokták.

Van egy olyan kecském pld. aki 50 méterről is meghallja ha zabot mérek a lovaimnak és már rohan mint a nyíl. Viszont nem túl korrekt, mert a ló zabetetőjébe is benéz és képes elzavarnia a nála nagyobb állatot is.
A forradalom viszont úgy jött létre, hogy az egyik mén megfogta a szarvánál és úgy kivágta a boxból, hogy repült vagy 3 métert,
Azóta ez a nap a (Augusztus 14) a "repülő kecske napja".
A licenszet szivesen átadom képviselők kezelésére is.
Mivel ez a kecske pont olyan (hasonlít) mint az egyik országgyülési képviselő ezért el is neveztem az egyik főtolvajról (nem mondom kiről).

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.03.24. 15:11:04

@Gurney Halleck:
Vegyem magamra? :)
Egyébként nem hülyeség amit modnasz, nagyon sok ember kezébe nem adnék gyereket, a gyerek felelősség...

Aki nem tartja magát érettnek hozzá - jelen pillanatban még én sem - az addig ne szüljön.

-------------------------------
Kicist kárörvendő vagyok, de én most megnéznéma fideszt, mit kezdene a helyzettel :Nem ezt akartátok gyerekek? Hogy ti irányítsatok? Hát tessék itt van. (tudom ez azért nem igaz...)
Jövőre úgy elbuknának , öröm lenne nézni...
(Bár ha a szavazóképes lakosságot nézem, vannak kétségeim efelől...)

Bit Rot 2009.03.24. 15:11:08

@Milisztár:
"Gyurcsány lemondásával semmi sem fog megoldódni, csak a közhangulat lesz jobb 1-2 hétig. Viszont a legokosabb politikus kiesik (vagy kijjebb esik) a játszmából."

Nem hiszem, hogy okos, de még ha az is: az nem mentség 7 év semmittevésre!

Mert Gyurcsány bszott 7 évig bármi érdemit is tenni, semmilyen komoly reformot nem indított el, volt vagy 20 programja, egyet se csinált végig...

manager2008 2009.03.24. 15:12:24

@Gurney Halleck: feltaláltad a kutyatenyésztést.
Sikeresebb is mint....

djretro 2009.03.24. 15:14:23

@Toth_Ildiko:

Érdekes felvetés, de te is biztosan tudod kivitelezhetetlen, hogy csak az "értelmesek" szavazzanak. Már csak azért is, mert igen csak kisebbségben vannak ( 20% ). A többség sorsáról a többségnek kell dönteni. A paradoxon az, hogy a többség (birkák, 80%) a kisebbségből (gondolkodók) választ magának vezetőket, akik ezután értelmi fölényüket kihasználva becsapják és meglopják őket.

manager2008 2009.03.24. 15:18:21

@Toth_Ildiko: Kedves ILDIKÓ
Ha megengeded én vinnám az IQ tesztemet, referenciákat (eddigi gyermekek eredményei, szépsége stb.).
Aztán ha elküldöd a csodálatos képeket magadról, akár kezdhetjük is a kisérletezést egy magasabb minőség elérése érdekében.
Irományaid alapján már belépőt váltottál a kisérleti fázis elindításához, csak a prezentációd van hátra (elég egy fényképes (egész alakos) szabvány önéletrajz, bizonyítványok, teszt sorozat), stb.
A siófoki welness Hotelek közül válaszhatsz a tudományos kisérlet lefolytatásához, miközben megvitatnánk a globalizáció, a posztmodern, és kitekintésként Mucha munkásságát is..

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.03.24. 15:19:49

@djretro: Persze , hogy tudom.
Csupán egy kevésbé tanult ember esetleg könnyebben megvezethető .
(Remélem nem értitek félre)

Csak abból tudok kiindulni, hogy sokak szerint, aki valaha valamit is elért az életben , az már nem lehet más csak zsidó ... Meg hogy az egész arról szól, hogy Magyarországot a zsidók kezére játszák... (hallottma már ilyet) .

Egyrészről igaza van azoknak, hogy régebben is azt mondták, csak msot húzzuk meg még egy kicsit a nadrágszíjjat elvtársak , és ez azóta sem változott semmit, és jó lenne már kicsit kiereszteni a hasat végre, másrészről viszont (és a példa most rossz lesz) én is csak azt tudom elkölteni, amit megtakarítottam, tehát bizony van, hogy összébb kell húzni a nadrágot.

Sokan úgy vannak, hogy kapni bezzeg szeretnének, de hogy ideig -óráig összébb legyen húzva a nadrág....
Meg lehet kérdezni az átlagember véleményét a Bokros-csomagról. Meg meg lehet kérdezni azokat, akik valamennyire értik is azt.

Gurney Halleck 2009.03.24. 15:20:57

@manager2008: Lefogadom, K.L. a monogrammja (már csak végiggondoltam a képviselőket hirtelen).

manager2008 2009.03.24. 15:22:09

@Toth_Ildiko: "én is csak azt tudom elkölteni, amit megtakarítottam"

Na látod itt van az első hiba.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.03.24. 15:22:44

@manager2008: ha nem haragszol, nem értékelem az iróniádat :D

manager2008 2009.03.24. 15:26:34

@Gurney Halleck: Érthető okból ere akérdésre nem válaszolhatok.

A kecskékre visszatérve, nem gondoltam volna hogy ezeknek az állatoknak ennyi esze van. Bármelyik kutyát vagy politológust megaláznának, az más kérdés hogy nem szeretnek engedelmeskedni senkinek))).

manager2008 2009.03.24. 15:28:41

@Toth_Ildiko: ez nem irónia, már bocs, hanem ténylegesen hiba.

Lehet olvasgatni még a széphölgyeknek is P.A. Samuelson Közgazdaságtan I.II.III.

Alf (törölt) 2009.03.24. 15:32:15

6tus jó hely, gyurcsók meg nem mondott le, mert ha lemondott volna, az alkesz (alkotmány) szerint választásokat kellene kiírni.

ágyő.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.03.24. 15:33:17

@manager2008:
manager2008 2009.03.24. 15:18:21 erre írtam az iróniás dolgot.

Ha arra gondolsz, hogy a hitelek ellen vagyok: nem. Ésszel , befektetve én is felvenném.

Viszont nem vagyok híve a mértéktelen fogyasztásnak , és a fogyasztói hiteleknek.
Tanácsodat pedig köszönöm :)

djretro 2009.03.24. 15:35:41

@manager2008:

Melyik Siófoki Hotelben lesz a prezentáció? A kecskét is hozdd el, de Gurney kollégának inkább egy Füredi címet adjunk meg :)

Gurney Halleck 2009.03.24. 15:44:21

@djretro: téged inkább helyesírási prezentációra kéne benevezni. A siófoki és füredi nagybetűvel írásáért virtuális nádpálca.

djretro 2009.03.24. 15:48:47

@manager2008:

"Szerinem a jelenleg elképzelt demokrácia felfogással nem is lenne baj ha csak az emberek közvetlen környezetére érvényes döntéseket kellene megszavazni"

Ez nagyon nehéz kérdés. Az a baj, hogy az ilyen közvetlen környezetben, mint mondjuk egy budapesti kerület, is vannak pénzügyek... És ahol közpénz politikussal találja szembe magát, általában fogyásnak indul. De ha jobban belemélyedünk, úgy is fogalmazhatunk a politikus szó helyett, hogy egy az adott - közpénzzel kapcsolatos - feladat elvégzésére felhatalmazott kisebb csoport. Az ilyen csoport pedig több egyénből áll, akikből vannak, akik nem tudnak ellenállni a kísértésnek. Ezek elítélésére pedig szintén választott embercsoportok vannak, akik szintén gyakran nem tunak ellenállni a kísértésnek. Stb...

djretro 2009.03.24. 15:51:17

@Gurney Halleck:

Ez igaz, de siettem. Na jó, akkor gyere te is a siófoki hotelbe!

Gurney Halleck 2009.03.24. 15:54:54

@djretro: Amúgy Siófokon az Azúrt szeretem. A kaja szar, de a wellnessbe ki lehet bírni.

Marga Rita 2009.03.24. 15:55:10

@Toth_Ildiko:
Rossz a logika.
A nép csak diktatúrában vagy abszolutista rendszerekben minősül "alkalmazottnak", "alattvalónak". A demokráciában nem alattvaló, hanem "részvényes", s éppen ezen a jogon szavaz. Az más kérdés, hogy ennek kockázata van. Az intellgiencia meg nem garancia semmire, felfújhatod az IQ-tesztedet. Ugyanis nem mindig a legokosabbak a legfelelősségteljesebb "részvényesek". Ne IQ-teszt alapján járjon a szavazati jog, hanem aszerint, hogy ki fizeti a "tagsági díjat", ergo az adót. Ők válasszák ki az adó kezelőjét, a kormányt.

Gurney Halleck 2009.03.24. 15:55:32

természetesen a wellnessben. Én is siettem.:)

djretro 2009.03.24. 15:58:19

@Gurney Halleck:

Késő, ez komolyabb hiba volt.

Gurney Halleck 2009.03.24. 15:59:38

@Marga Rita: Ez valóban logikusabb, mint az iq alapján. Csak akkor az APEH adná a választáshoz a névjegyzéket? És aki minimálbér után adózik, az kisebb szavazati joggal bírjon, mint aki 1 havi millás jövedelem után? Mert akkor hasonló lesz a helyzet, mint az iq szerintinél.

Gurney Halleck 2009.03.24. 16:00:19

@djretro: jajj máá! Az én apukám meg erősebb.

Bit Rot 2009.03.24. 16:01:06

@ToMorgan:
Gyurcsány NEM MONDOTT LE!

" A miniszterelnök, illetőleg a kormány a köztársasági elnök útján az Országgyűlés elnökéhez intézett írásbeli nyilatkozatával lemondhat megbízatásáról. A miniszterelnök megbízatása a lemondás benyújtásával szűnik meg. A lemondás érvényességéhez elfogadó nyilatkozat nem szükséges. A köztársasági elnök a miniszterelnök lemondásáról haladéktalanul tájékoztatja az Országgyűlést .

Itt érdemes megemlíteni, hogy az Alkotmánybíróság 2004. decemberében kihirdetett határozatáig a vonatkozó törvény a miniszterelnök lemondása esetén harmincnapos lemondási időt állapított meg. Az Alkotmány szerint a lemondást követően azonnal ügyvezető miniszterelnökről beszélhetünk, és a kormány korlátozott jogkörű lesz, vagyis ellentétes az Alkotmánnyal bármilyen lemondási idő meghatározása. Az 55/2004. (XII. 13.) AB határozat kimondta azt is, hogy a lemondott miniszterelnökkel szemben bizalmatlansági indítvány benyújtására nem kerülhet sor .

A lemondáson kívül az Alkotmány értelmében megszűnik a miniszterelnök megbízatása

1. a miniszterelnök halálával, választójogának elvesztésével, összeférhetetlenségének megállapításával, illetőleg
2. ha az Országgyűlés a miniszterelnöktől a bizalmat megvonja és új miniszterelnököt választ .
"

djretro 2009.03.24. 16:07:34

@Marga Rita:

Nem rossz felvetés, de sajnos valószínűleg nem kivitelezhető. Az is adót csal, aki csak minimálbérre jelenti be az alkalmazottait. Az is azt teszi, aki az üzletében elad valamit és nem üti be a gépbe. Mindkét esetben szívesen járna el szabályosan, ha mindenkit ugyanúgy ellenőriznének. De a konkurenciát nem ellenőrzik, csak kevés üzletet ellenőriznek, ezért kiesne a versenyből, ha szabályosan járna el...
És sorolhatnám.

Tehát nagyon nehéz vagy nem is lehet igazságosan ellenőrizni.

Az ötlet mégis tetszik. Gondolkodni kell rajta.

djretro 2009.03.24. 16:16:38

@Gurney Halleck:

Igen, ez is igaz. De az ötletnek van igazságalapja. Nem az számítana, hogy mennyi adót fizet. Csak az, hogy a jogosan rá eső részt befizette -e. És ha igen, szavazhat. Bár ahogy azt korábban is írtam, hogyan ellenőrzi az APEH, hogy a festő adott -e számlát a ház kifestéséről??

Seregbontó 2009.03.24. 16:22:49

Soha az életbe nem fogom megérteni azokat akik képesek így tekinteni a politikára. Fanyalogni, leszaromozni mindíg könnyű. Akármilyen hihetetlen, de a politika mégiscsak befolyással van az életünkre. Mindenkiére. És egyáltalán nem mindegy, hogy ki irányítja ezt az országot a következő x évben. Olyanok e akik a középosztály és a szegényebb rétegek érdekeit nézik, vagy olyanok akik a multikat és a gazdag elitet pártolják.

Nekünk éppen az a bajunk, hogy túl sokan vannak az ilyen apolitikus egyének. Akiknek minden mindegy. Akik nem is figyelnek oda. Akik ha el is mennek szavazni, az aznapi hangulatuk szerint választanak, vagy a szerint, hogy az utolsó néhány hónapban kitől kaptak többet. Azok akik odafigyelnek, akik a hatalmon lévők teljesétménye alapján döntenének, illetve a programokat böngészik és felelősséggel igyekeznek hozzáállni a szavazáshoz, azok bezzeg kisebbségben vannak.

NEM AZÉRT JUTOTTUNK IDÁIG, MERT HÜLYÉK A POLITIKUSAINK, HANEM MERT ILYEN HÜLYE, "MINDENT LESZAROK" BEÁLLÍTOTTSÁGUNK VAN NEKÜNK MAGYAROKNAK. HA AZ ISTENADTA NÉP NAPONTA FOGLALKOZNA A POLITIKÁVAL ÉS NEM AZT NÉZNÉ, HOGY KI OSZT TÖBBET, HANEM AZT, HOGY KI TESZ TÖBBET AZ ORSZÁGÉRT, MÉG MINDÍG A RÉGIÓ LEGERŐSEBB ÉS LEGSIKERESEBB ÁLLAMA LEHETNÉNK.

glassjaw 2009.03.24. 16:29:56

En mar egy lepessel a blogiro elott jarok, fel eve elhagytam a sullyedo hajot. A legjobb a tudat, hogy mar nem az en adombol megy ez az egesz cirkusz. Mindenkinek csak ajanlani tudom. Persze minden tiszteletem a Titanic zeneszeinek, akik az utolso pillanatig jatszottak, bar amikor elkezdett beomleni a jeghideg viz lehet, hogy mar ok sem tartottak olyan jo otletnek, hogy maradtak...

djretro 2009.03.24. 16:35:02

@egy derék katona:

Pontosan erről írtam én is korábban. Sajnos minden nép azt kapja, amit megérdemel. És sajnos mi magyarok a "leszarom" közönyös hozzáállásunkkal ezt érdemeljük.

Grenadir11 2009.03.24. 16:37:51

Ha gondot okoz a választás én szívesen leszek király! :)
Évi nettó 20 MFt és teljes ellátás. Cserébe megígérem nem lopok. :)

djretro 2009.03.24. 16:42:26

@egy derék katona:

És a politikusaink sajnos egyáltalán nem hülyék, csak tisztességtelenek. Kihasználják a nép "leszarom" hozzáállását és annyit lopnak, amennyit tudnak.

Toporodottordog 2009.03.24. 16:44:03

@egy derék katona: A gond ezzel az, hogy két párt van az országban aki esélyes a kormányzásra. Mind a kettő egy tőről fakad és csak azért osztódtak ketté, hogy a magyar választók igényeit egyik illetve másik oldalról is kielégítsék. Ez nem feltételezés. Ez a valóság sajnos.

Azért vagyunk apolitikusak, mert nem szeretnénk egy Berényi Miki meg egy Klaudia színjátékához asszisztálni. A vásznon szépen elveszekednek, de ha ott vagy a backstageben akkor láthatod, ahogy együtt örülnek a bambuló nép által kreált népszerűségből befolyt gázsin.

A politika az mű! Előre minden szépen le van szervezve és le van játszva. Amit mi látunk csak a parasztvakítás.

Mivel ez így van ezért nincs is sok félnivalójuk. A hatalom a pénz az övék. Egy dolgot féltenek csak. A saját és családjuk testi épségét. És kitől féltik? Azoktól akik felismerik a nagy átbaszást.

S. Annyi 2009.03.24. 16:45:16

Mémontáleferi?
Elsüllyedhettél volna a hajóddal együtt!

S. Annyi 2009.03.24. 16:46:14

Mondjuk 11034 méter mélységbe. Ez a Challanger-mélység, innen nincs tovább. Csak a POKOL.

fraki 2009.03.24. 16:47:38

Az olyanok, akiknek a szájukra jár az a szó érvelésben, beszédben, posztban stb., hogy "tuti", nem veendők komolyan.

djretro 2009.03.24. 16:52:42

@Toporodottordog:

Úgy tűnik, te felismerted. Ezek szerint féljenek tőled? Vagy te is csak leírod, amit már 100 ezren felismertek, és csinálod tovább a saját kis dolgodat, ahogy a többiek?

nem nemsiker_s 2009.03.24. 16:56:58

Búgócsiga ! (Jólejtem?)
Ez a kiábrándult liberális értelmiségi figura nálam nem jön be haver !
Koma, ha magyarnak érzed egy kicsit is magad, igenis foglalkozol a politikával, és igen is magyarországon, és magyarként akarsz élni. Ha nem így érzel, hát viszlát, nem hiszem hogy nagyon hiányozni fogsz, öreg !
Azt azonban meg kívánom jegyezni, hogy diplomádat (ha van) azért még a magyar adófizetők pénzéből hoztad össze, még ha a kóterért, és egyéb költségekért kellett is fizetned.

S. Annyi 2009.03.24. 16:57:52

Öregecskedő Apró Klára is megy? Sebaj, majd az anyxjával meglátogatják Kun Bélát. Lentről.

djretro 2009.03.24. 17:11:05

Én azt gondolom, hogy cselekedni kell, nem folytatódhat a politika ugyanezekkel a szereplőkkel. Ha a Fidesz jön, semmi sem fog változni. Megy tovább az ország szétlopása, az ígérgetés, ahogy az MSZP alatt is történt, történik.

S. Annyi 2009.03.24. 17:16:09

@djretro: Nem értelek. Nem folytatódhat ugyanezekkel a szereplőkkel. Akkor az mszp-vel, vagy a Fidesszel van bajod? Ki cselekedjen mond má meg!

S. Annyi 2009.03.24. 17:18:27

Vagy szóljunk a Besenyő Pista bácsinak, oszt jön a Margittal? Vagy Boborján legyen a miniszterelnök, nem? De! Nem? De!

djretro 2009.03.24. 17:24:31

Létezik egy mozgalom, neve: PR2 azaz Passzív Rezisztencia 2. Lényege, hogy a lehető legtöbb embert sms-ek, e-mailek és bármilyen úton meggyőzni arról, hogy ne menjenek el szavazni a következő választásokon, EZZEL ELÉRNI A VÁLASZTÁSOK ÉRVÉNYTELENSÉGÉT, EZZEL ELLEHETETLENÍTENI VAGY MEGNEHEZÍTENI A JELENLEGI POLITIKAI ELIT TOVÁBBI TEVÉKENYSÉGÉT.

Egy év van erre.

nem nemsiker_s 2009.03.24. 17:29:41

@Búgócsiga:
Na jó, az a vekkeres buli tényleg gáz volt az OV-éktól, de nincs a világon olyan ország, ahol arról kell dönteni, hogy melyik kormányfőjelölt szent, és melyik sátán. Egyszerűen arról kell dönteni, melyiktől várhatunk, akár csak egy picit is jobbat.
Nos a legutóbbi választáson például egy olyan komát, (Fleto) aki párás szemekkel előadja, hogy az édesanyja hogy takarékoskodik a gázzal, szóval egy olyan ripacsot semmiképpen nem szabadott volna a hatalom közelébe engedni. Tudod egy gondolkodni tudó szavazó, aki egy picit javítani akar a saját és az országa, nemzete (minő ózsdi kifejezés) életén, hát azért szavazás előtt egy kicsit körbejárja a dolgokat.

Peter NYC 2009.03.24. 17:59:13

Total egyetertek. Mivel hogy nincs realis alternativa egyik oldalon sem a potlasra (es termeszetesen a potlando sem volt az) igy ezzel a lemondassal es uj miniszterelnok kinevezessel csak egy tortenik. Elcsereljuk a szart fosert.

Flashzee · http://www.flashzene.com 2009.03.24. 18:21:28

Péter jól látja ezt, még New Yorkból is!

2009.03.24. 18:35:06

"Na, én azt nem fogom itt megvárni."

Már az angoloknak sem kell több WC pucoló! Erős a verseny a pakikkal is...

Bergeroth 2009.03.24. 19:24:02

Hogyha tökmindegy, akkor miért kellett még a csapból is a "Gyurcsány takaroggy' " című mondatot hallgatni?
Ja hogy a birka csak akkor béget, ha utasítják, mhm így már tiszta.

manager2008 2009.03.24. 19:30:01

Az a probléma okos emberek hogy Magyarországról el lett zavarva az ELIT aki sokszáz év alatt kitermelte valahogy önmagát.

Maradt a sok okos mezőgazdasági szakember, akinek 20 generációra visszamenőleg az volt a legnagyobb döntés életében, hogy mikor kezdje el az aratást, gyüjtse be a szénát stb.

Ha megváltozik az időjárás (felmelegedés) akkor a régi tapasztalatok nem érnek semmit és óriási bukta van. A szőlőt is lehet elfelejteni (Dél Afrika, Ausztrália és az USA jobbat és olcsóbban termel).
De ez mind nem lenne baj, ha a mezőgazdasági szakember megtanulna olvasni, internetet használni és fogalmai lennének a pénz világáról (bankszámlája sincs a felének).
Ezt csak mind azért soroltam fel mert a szuper szakember és nagyon szimpatikus külhonban végzett Róna Péter a mezőgazdaságban látja a kitörési lehetőséget.
Igaza is van, ha az osztrák és holland gazdák felvásárolják a földjeinket és megmondják a roppant öntudatos ( de sokszor tök tahó) magyar munkaerőnek hogy mikor mit kell csinálni (mint a TSZ időkben).
Mert a Szabadságtól nem lett senki okos, csak azért mert megtanult lopni a TSZ től annakidején. Most nincs kitől lopni csak saját magától. És lám.
A múltkor voltam egy gazdánál (bérmunka) és láttam hogy a teheneit és a bikákat - vödörrel hordva a vizet - itatja. Kb 20 métert cipeli naponta x-szer a sokszáz liter vizet. Amikor kérdeztem tőle hogy látott e már vízvezetéket esetleg kerti vezetéket direkt nyomkodható pisztoly csappal, nagyon megharagudott.

Most nem tök min1 neki, hogy ki a miniszterelnök?

chop 2009.03.24. 22:45:45

Az a helyzet, hogy megintcsak lehet fikazni manager2008-at, de sajnos(?) mindenben igaza van, azok a szakemberek, akik tenni akartak (es tudtak is, mert meg volt a tudas es a toke is hozza) Magyarorszagert, el lettek innen hajtva, mert ezzel artottak volna a szemetdombon ucsorgo jelenlegi politikai elitnek(?) es a mogottuk allo egyeneknek. Ha egy orszagban eros a kontraszelekcio (mint hazankban), akkor miert csodalkozunk azon, ha szar az egesz rendszer?...

Samuelson kozgazdasagtanat en is ajanlom mindenkinek, kis tulzassal kotelezove tennem. Miert van az, hogy latom a masikon, hogy ert hozza, logikus es ertelmes dolgokat mond, es megis hajtom a hulyesegemet?...

chop 2009.03.24. 22:47:22

Mielott valamelyik elelmes, okoska emberbe beszolna: a utolso kerdes koltoi volt...

Marga Rita 2009.03.24. 23:41:57

@Gurney Halleck:
Írtam én, hogy a szavazati jog értéke a jövedelem nagyságán múljon??? Vagy hogy ne legyen egyenrangú szavazati joga kis- és nagyadózónak? Nem írtam ilyet. Olvass vissza.
süti beállítások módosítása